طرح صدف گام به گام تا توانمندی شغلی

طرح توانمندسازی صدف با شرکت ۱۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه آغاز شد.

طرح صدف گام به گام تا توانمندی شغلی  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، وحید حقیقی مجری برگزاری طرح توانمندسازی صدف در استان کرمانشاه  اظهارکرد: طرح صدف یا گام به گام تا توانمندی شغلی طرحی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در چهار استان کرمانشاه، یزد، اصفهان و تهران برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این طرح در استان کرمانشاه از امروز (۲۳ مرداد) به میزبانی پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در این طرح جمعا ۱۰۰ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های استان شرکت کرده اند که عموما از رشته‌های برق و کامپیوتر هستند.

مجری برگزاری طرح توانمندسازی صدف در کرمانشاه بیان کرد: جمعا طی این یک ماه یازده تا ۱۲ کارگاه برگزار خواهیم کرد که در آن شرکت کنندگان ایده‌های کارآفرینی خود را مطرح و همچنین مباحثی همچون رزومه نویسی و مصاحبه شغلی، معارفه حضوری با مدیران شرکت ها، اصول بازاریابی و تبلیغات اثربخش، روند‌های بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی، اصول و فنون مذاکره، آشنایی با سبک‌های شغلی و... به آن‌ها آموزش داده می‌شود و در پایان گواهینامه دوره را نیز دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در ادامه اجرای این طرح در مهر ماه، یک رویداد استارتاپی چند روزه را خواهیم داشت که در آن ایده‌هایی که توسط شرکت کننده این دوره مطرح شده به همراه ایده‌هایی که از خارج از طرح داریم به رقابت باهم می‌پردازند.

حقیقی بابیان اینکه در روز آخر این رویداد استارتاپی ایده‌های برتر که قابلیت تجاری سازی داشته باشند معرفی می‌شوند، عنوان کرد: همچنین باتوجه به ارتباطی که پارک علم و فناوری استان با سرمایه گذاران دارد، تلاش خواهیم کرد تا صاحبان ایده‌های برتر این جشنواره را به سرمایه گذاران وصل کنیم.

وی برگزاری کارگاه دو روزه ثبت اختراع را گام سوم طرح توانمندسازی صدف در استان اعلام کرد و گفت: این کارگاه اواخر مهر یا اوایل آبان برگزار می‌شود و در آن صاحبان ایده‌های برتر با نحوه ثبت اختراع، انجام جستجو‌های حرفه‌ای در دنیای ثبت اختراع و... آشنا می‌شوند.


انتهای  پیام/ز

 

برگزاری کارگاه دو روزه ثبت اختراع  طرح توانمندسازی صدف

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.