فارسی‌ ها در هفتمین دو سالانه ملی هنر‌های تجسمی آفرینش خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس اعلام کرد: اعضاء و مربیان هنرمند کانون فارس توانستند در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سفالگری، هنر‌های بومی و سنتی و خوشنویسی برگزیده و شایسته تقدیر شوند.

در دوسالانه ملی که با شعار تمرین زندگی و موضوع رنگ مهربانی برگزار شد، نیایش سرانجام، عرفان خدیور و امیر علی تقوی فرد از مرکز فرهنگی هنری لارستان در بخش نقاشی برگزیده شدند.

در بخش برگزیدگان سفالگری و هنر‌های بومی و سنتی هم به ترتیب فاطمه مسعود‌ی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر و اسما جانی پور از مرکز سیار روستایی جهرم معرفی شدند.

اعضای کانون فارس در بخش‌های نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و هنر‌های بومی و سنتی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

لوح تقدیر این جشنواره در بخش‌های نقاشی، سفالگری و هنر‌های بومی و سنتی به ترتیب به فاطمه خلیفه از مرکز فرهنگی هنری آباده، امیر محمد باقری فرد و عرفان صادق‌زاده از مرکز فرهنگی هنری لارستان و فاطمه سادات میرقادری از مرکز فرهنگی هنری اقلید، گیلدا کارگر از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر و مهشید یوسفی و یاسمن تقوی فرد از مراکز فرهنگی هنری سیار جهرم و لارستان تعلق گرفت.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران، در شش دوره گذشته، این دو سالانه ملی را با هدف بروز استعداد‌های هنری کودکان و نوجوانان، شناسایی و تشویق اعضای مستعد و ایجاد فضایی برای رشد و پرورش استعداد‌های برتر برگزار کرده است.

انتهای پیام/ت

درخشش هنرمندان فارس در دو سالانه ملی هنر‌های تجسمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.