برخورد با مسئولان سهل انگار در آبادان

فرماندار ویژه آبادان گفت:با مسئولانی که در کار خود کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشست شورای سلامت با بیان اینکه مصوبات این شورا خروجی ندارد گفت: اگر متولی امری کارش را به درستی انجام ندهد اعلام جرم خواهد شد.

او با گلایه از اوضاع سلامت شهر افزود: چه زمانی می‌توانیم شاهد یک شهر پاک در آبادان باشیم و داستان فاضلاب و آب‌های سطحی در این شهر تمام خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان از مسئولان خواست با رفیق بازی کار‌ها را معطل نکنند و همه موراد را به مردم توضیح دهید.

دکتر سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی نیز با بیان اینکه علیه شهردار و آبفا اعلام جرم کرده ایم، ولی نتیجه‌ای نداشته است گفت: اوضاع عرضه دام زنده در سطح شهر نگران کننده است.

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به عوارض ارزش افزوده و آلایندگی در سال ۹۷ و ۹۸ گفت: این عوارض به حساب شهرداری آبادان واریز شده، اما تاکنون تاثیر آن را در شهر ندیده ایم.

او افزود: ما در تهران جدال می‌کنیم و این اعتبارات را می‌گیریم، ولی کاری در شهر توسط شهرداری انجام نمی‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به طرح‌ها رها شده در شهر اشاره کرد و ادامه داد: رقم طرح‌ها در هنگام اعطای آن‌ها متاسفانه واقعی نیست و هیچ کسی بر اجرای طرح‌های منطقه آزاد نظارت نمی‌کند..

خلیلی نیا مدیر آبفای آبادان نیز با بیان اینکه ۴۵ درصد شبکه فاضلاب آبادان فرسوده و بسیار قدیمی است گفت: شبکه فاضلاب در کوی کارگر فرسوده است و متاسفانه مردم روی آن ساخت و ساز کرده اند.

او افزود: در دو سال گذشته منطقه آزاد اروند ۲۰ میلیارد تومان در بخش فاضلاب و ۳۰ میلیارد تومان در بخش آب هزینه کرده که بسیار ناچیز است و باید به صورت جدی برای احداث و تعمیر زیر ساخت‌ها وارد شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری نشست شورای سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.