نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

بکارگیری نیرو‌های بومی در استان جهت ماندگاری ضروری است

نماینده، ولی فقیه درسیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان بکارگیری نیرو‌های بومی در استان را به جهت ماندگاری ضروری دانست.

بکارگیری نیرو‌های بومی در استان جهت ماندگاری ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان  و امام جمعه زاهدان در دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه با ایشان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و آرزوی توفیق الهی برای همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت:نگاه و ایده سرپرست  وزارت آموزش و پرورش نشان از جهادی وعملیاتی بودن برنامه‌های وی دارد.

او اظهار کرد:امیدواریم با برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش بینی شده در وزارت آموزش و پرورش فاصله بین این استان با دیگر استان‌ها در شاخص‌های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت کاهش یابد.

امام جمعه زاهدان رسیدگی به معیشت معلمان و ایجاد انگیزه و جاذبه بیشتر برای ادامه خدمت فرهنگیان را مهم بیان کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان بکارگیری نیرو‌های بومی در استان را به جهت ماندگاری ضروری دانست.

او ادامه داد:هدف اصلی همه خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف، ارتقاء دستگاه مربوطه و در نهایت ارتقاء نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محامی افزود:توانمندی فردی، مهارتی و توانمندی آموزشی معلمان از مهمترین مولفه‌های مورد نیاز امروزه دستگاه تعلیم و تربیت است و پذیرش و جذب معلمان با کیفیت آموزشی مورد نیاز در دانشگاه فرهنگیان و ارتقاء آنان در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت بسیار ضرورت دارد.

او تصریح کرد: سیاست کیفیت گرایی مهمتر از کمیت گرایی در آموزش و پرورش است. برای رشد و ارتقاء دستگاه تعلیم و تربیت ارتباط گیری معلمان استان با دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور باهدف بهره‌گیری از علم و دانش و تبادل‌نظر با آن‌ها اهمیت بسزایی دارد.

امام جمعه زاهدان افزود:تمام برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش باید هدفدار و نتیجه و خروجی آن باید مورد اقبال عمومی جامعه و خانواده‌ها باشد چرا که رشد و توسعه نیروی انسانی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و دانش فرزندان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ع

تمام برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش باید هدفدار  باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.