معاون استاندار سمنان:

موقوفات امروز باید کاربردی‌تر شوند

حبیب الله خجسته‌پور گفت: امروز نیاز است تا نیت واقفان را باید به سمت نیاز‌های روز جامعه به منظور رفع مشکلات مردم هدایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در آیین معرفی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه موقوفات امروز باید کاربردی‌تر شوند، گفت: وجود وقف متناسب با نیاز مردم اولویت اوقاف سمنان باشد تا شاهد رفع بسیاری از مشکلات باشیم.

او با بیان اینکه امروز نیاز است تا نیت واقفان را باید به سمت نیاز‌های روز جامعه به منظور رفع مشکلات مردم هدایت شود، افزود: این امر یکی از مهمترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است که باید در راستای انجام آن از مشاوران و کارشناسان مجرب بهره برد.

معاون استاندار سمنان وجود وقف‌هایی متناسب با نیاز روز مردم استان را یک اولویت مهم خواند و تاکید کرد: این امر از آن جهت مهم است که می‌تواند در راستای رفع مشکلات و معضلات مردم، دولت را یاری کند.

خجسته پور با بیان اینکه برخی اموالی دارند، اما نمی‌دانند بهترین راه وقف آن‌ها چیست، بیان کرد: ارائه مشاوره به این افراد نیک اندیش برای ایجاد موقوفاتی که مشکلی از مشکلات مردم را رفع می‌کند، نیاز است.

این مقام استانی با بیان اینکه امروز باید نیت‌های خیرخواهانه وقفی مردم به سمت نیاز‌های روز جامعه سوق داده شود، گفت: برای این امر ابتدا اوقاف باید نیاز‌های اساسی استان را در بخش‌های مختلف احصاء و به نوعی بانک اطلاعاتی را داشته باشد.

انتهای پیام / م

وجود وقف متناسب با نیاز مردم استان سمنان در اولویت باشد

برچسب ها: مردمانه ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.