پشت‌پرده بی‌قراری برخی اهالی سینما از بازداشت نوشین جعفری + اسناد و تصاویر

برخی سلبریتی‌ها رابطه بسیار تنگاتنگی با تروریست‌ها و عناصر سازمان‌های معارض کشور دارند و افشای این حلقه برای شناخت جامعی از چهره‌های مشهور سینما راهگشاست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از هتاکی‌های اخیر در فضای مجازی یا رسانه‌های مکتوب، توسط خبرنگاران و رویکرد اهانت‌آمیزشان به ساحات مقدس، شکل سازمان یافته و تا حدود زیادی ساختار پیوسته‌ای به خود گرفته است. نوشین جعفری عکاس مشهور سینما، پس از امیرحسین میراسماعیلی و «پویان خوشحال» سومین موردی است که در فضای مجازی، آگاهانه، اقدام به انتشار عبارات هتاکانه درباره ساحت مقدس امامان معصوم (علیهم السلام) می‌کند.

آنچه گذشت...

۱- یکم اردیبهشت ۱۳۹۷ امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب روزنامه جهان صنعت با انتشار پستی توئیتری به ساحت مقدس امام هشتم اهانت کرد. این روزنامه‌نگار که پیش از این نیز به دلیل انتشار مطالبی مشابه، خبرساز شده بود این بار پا را فراتر گذاشت و به طور مستقیم امام رضا (ع) را با آگاهی از ارادتی که مردم ایران و شیعیان و حتی پیروان مذاهب دیگر به ایشان دارند خطاب قرار داد و در توئیت خود مطالب هتاکانه‌ای را درج کرد.

۲- ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۷ روزنامه «ابتکار» در گزارشی را با عنوان «بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه» با نام «پویان خوشحال» منتشر کرد و از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است مطالبی را به نگارش درآورد. در بخشی از این گزارش نویسنده به جای استفاده از عبارت «شهادت امام حسین (ع)» از عبارت «درگذشت امام حسین (ع)» استفاده کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد «پویان خوشحال» در صفحه فضای مجازی خود نیز چندین بار به ساحت ائمه هدی (ع) توهین و جسارت کرده و این موضوع باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده بود.

۳- نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر در ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ توسط ضابطان قضایی بازداشت شد. شنیده‌ها و اخبار غیررسمی حاکیست او در یک مهمانی در محله ولنجک دستگیر شد. مهمانی خاصی که برخی عوامل سفارت انگلستان و چند تن از بازیگران سرشناس سینما در آن حضور داشته‌اند. میزانسنی که به صورت خاص، شبیه مهمانی‌های سریال گاندو است و افراد کاملا مرتبطی، به صورت زنجیره‌ای، در این مجموعه مهمانی‌ها حضور دارند. این مهمانی از قضا بسیار پرحاشیه بوده و تعدد افراد مشهور سینما، آن را تبدیل به مهمانی پرسرو صدای ولنجک کرده است.
 
.
مهمانی با شکایت اهالی محل مذکور، به دلیل ایجاد مزاحمت، به نیروی انتظامی گزارش می‌شود و با مراجعه عوامل انتظامی به محل مهمانی، پس از دستگیری مهمانانی که به‌صورت مختلط و به سرو مشروب و اقدامات دیگری مشغول بودند، ماجرا وارد فاز تازه‌ای می‌شود. در این مهمانی مشخص می‌شود که نوشین جعفری علاوه بر هتاکی به مقدسات در فضای مجازی، رابط اصلی سفارت انگلستان با هنرمندان سینماست. موضوعی که بسیاری از اهالی سینما از آن آگاهی داشتند، اما از افشای آن خودداری می‌کردند. نکته جالب این است بر اساس برخی شنیده‌های گزارش شده اکانت هتاک نوشین جعفری با عنوان "یاردبستانی" با هماهنگی چند تن از چهره‌های سرشناس سینما اداره می‌شد.
.
(توهین به مقدسات از اکانت یار دبستانی)
 
 
 
پس از دستگیری جعفری بسیاری از اهالی سینما اقدام به حمایت از او کردند که از جمله چهره‌های حامی جعفری، همان سلبریتی‌هایی هستند که توییت‌ها و پست‌های اینستاگرامی خود را برای حمایت‌ از چنین چهره‌هایی آماده کرده‌اند. آنها او را از هر اتهامی مبرا دانسته‌اند. برای این موج بزرگ از حمایت‌های دو تفسیر وجود دارد. در تفسیر نخست باید اشاره کرد اهالی سینما بشدت از دستگیری او وحشت‌زده‌ شده‌اند و به شکل ملموسی از یک متهم به هتاکی به مقدسات، حمایت می‌کنند.
 
موج حمایت‌ها از او توسط سینماگران به شکل عجیبی در فضای مجازی افزایش یافت و این همهمه مجازی درباره یک عکاس در فضای توییتر بسیار کنجکاوبرانگیز شد. روایتی همچنان تصدیق نشده موجی از وحشت را در میان سینماگران مرتبط با او شکل داده است، آیا نوشین جعفری جعبه سیاه برخی اتفاقات در متن جریانات سینماست؟ یا روابط او در مسیر بازپرسی با سفارتخانه‌ها انگلیس، ممکن است برای بسیاری از سلبریتی‌ها دردسر شود؟

جعفری در شرایطی دستگیر شدکه نخستین اتهام او نه شرکت در مهمانی و ارتباط با سفارت بیگانه، بلکه اهانت به مقدسات از طریق اکانتی به نام "یار دبستانی" است. سینماگران در ایران اگر تالیف فیلم شایسته و به تبع آن فضاسازی را در مقابل دوربین بلد نباشند، در پشت دوربین به انواع و اقسام فضاسازی آشنایی کامل دارند و اغلب آن‌ها این واحد را به صورت تخصصی گذرانده‌اند. نمونه شاخص آن احکام صادره برای پگاه آهنگرانی، جعفر پناهی و محمد رسول‌اف است که هیچکدام به صورت قطعی اجرا نشدند. به صورت موازی حول رسول‌اف یک جو سنگین ساخته‌اند، تا مانند قبل، حکمی اجرا نشود.

در مورد دستگیری نوشین جعفری، دایره فضاسازی توسط سینماگران بسیار گسترده‌تر از عملیات روانی خاصی بود که در مورد رسول‌اف و جعفر پناهی رخ داد.عملیات تطهیر خاص جعفری با پارامتر‌هایی هوشمندانه‌ای انجام می شود. بسیاری از هنرمندان با درج پست‌های گوناگون سعی می‌کنند فضای عمومی جامعه را به نفع جعفری تلطیف کنند و همین جو سنگین توام با اضطراب و اضطرار گویا این است که درب‌های دیگری از حقایق در پس این پرونده گشوده می‌شود. در پیشانی عملیات تطهیر جعفری، دائما به این موضوع اشاره می‌شود که اکانت"یار دبستانی" متعلق به او نیست. اما مستندانی وجود دارد که احتمال مدیریت این اکانت توسط او را تقویت می‌کند.

همچنین سوابقی از فعالیت‌های نوشتاری نوشین جعفری در فضای مجازی وجود دارد که اهانت‌های او را به مقدسات و فعالیت‌های تبلیغی سیاسی معارضانه‌اش را در قالب وبلاگی به نام یاردبستانی تصدیق می‌کند.

وبلاگی به نام یار دبستانی با آدرس (link: http://yaredabestani.blogfa.com) طی سال‌های ۸۴-۸۵ فعال بوده که غالباً اخبار اعتراضات و اعتصابات و زندانیان سیاسی و مسائل حقوق بشری رو منعکس می‌کرد.

فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
 
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
 
.
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
 
در این وبلاگ مطالب زیادی هم درباره اعدام منافقین در دهه ۶۰ و بیانیه‌های «کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر» که اسم نوشین جعفری هم در میان آنهاست و بیانیه‌های حزب پان ایرانیست، که پدر نوشین قائم مقام این حزب است و مشخصات او در این پست‌ها وجود دارد. عکس آخر هم پستی جعلی درباره خرید هواپیمای طلا برای مقامات عالی کشور است.
.فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
 
.
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
با توجه به پست‌های وبلاگ تا حدودی گرایشات فکری نویسنده مشخص می‌شود. انتشار عکس و بیانه‌های رضا پهلوی، حمایت از گوگوش با پرچم شیر و خورشید و قرار دادن سایت‌های رضا پهلوی و فرح دیبا و حزب پان ایرانیست و احمد باطبی و... در پیوندهای وبلاگ.

.

.

.

مرداد ۸۵ این وبلاگ بدلیل فیلترینگ تعطیل می‌شود و نویسنده‌اش آدرس وبلاگ جدید رو پست می‌کند، (link: http://YareDabestaani.blogfa.com)  و این وبلاگ هم پس از چند سالی حذف می‌شود ولی از Web Archive قابل دسترسی است.

.

وبلاگ سابق نوشین جعفری

نویسنده وبلاگ یاردبستانی، در وبلاگ جدید نقاب رو کنار می‌گذارد و مطالب را با اسم خودش می‌نویسد: «نوشین جعفری»!

که در یکی از پست‌ها هم قسمتی از متنی که در وبلاگ قبل هم گذاشته بود را دوباره منتشر می‌کند و در موردی خاص مطالبی را به وبلاگ سابقش ارجاع می‌دهد که در اینجا قابل دسترس است.

در وبلاگ جدید هم جعفری پست‌های بسیاری را درباره زندانیان سیاسی مثل احمد باطبی و حزب پان ایرانیست منتشر می‌کند. در پیوند‌های وبلاگ هم آدرس سایت‌های مرتبط با حزب پان ایرانیست وجود دارد که پس از مدتی حذف می‌شود.
 
.
.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، پست های وبلاگ هم گرایش به اصلاح‌طلبی و انتخابات پیدا می‌کند. به مرور هرچه می‌گذرد نوشین از فعالیت های سیاسی رادیکال و حقوق بشری فاصله می‌گیرد و ظاهرا تغییر می‌کند. این وبلاگ هم سال ۸۷ حذف و در همان سال نوشین جعفری به عنوان خبرنگار فرهنگی و عکاس روزنامه اعتماد فعالیت‌هایش را آغاز می‌کند.

.
 
.
 

در ظاهر فعالیت سیاسی جعفری کمتر و معتدل تر می‌شود. بهمن ۸۸ نزدیک به یک ماه بازداشت شده و پس از آن عمده فعالیت‌هایش به حوزه عکاسی، سینما و هنر معطوف می‌شود. یکی از پست های عجیب وبلاگ دوم جعفری هم پستی بود که خبر تصویب قطعنامه علیه ایران را درج کرده است. گویا برای تصویب قطعنامه علیه‌ ایران روزها و سال‌ها چشم انتظار بوده است.

.

.

و در نهایت عکس پروفایل یار دبستانی که در یکی از توییت‌های این اکانت گفته شده است به صاحب آن شباهت دارد.

.

.

عکس حساب کاربری یاردبستانی
شراب خواری علنی در ماه رمضان و انتشار عکس آن در اینستاگرام، فالو کردن اکانت فحاش به مقدسات و برانداز ساشتی توسط اکانت شخصی نوشین جعفری در توییتر و منشن اکانت یاردبستانی درباره اینکه از ساشتی در توهین به مقدسات الگو گرفته کاملا مشخص و واضح است.
 
.
 
 

حلقه‌هایی که اثبات می‌کند برخی از سلبریتی‌ها رابطه بسیار تنگاتنگی با تروریست‌ها، معارضان و سفارت‌خانه‌های اروپایی و نیرو‌های معارض نظام دارند و افشای این حلقه برای شناخت جامعی از چهره‌های مشهور سینما راهگشا خواهد بود.
 
منبع: مشرق
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
السلام علیکم یا اهل بیت النبوة و موضع الرسالة - سلام و درود بی پایان خداوند بر ساحت مقدس محمد و آل محمد . باید به نوبه خودم عرض کنم متاسفانه جامعه ما دارد وارد قهقرایی عجیب می شود ، از بس که ما به سلبریتی های بی سواد خود پر و بال داده ایم آن ها فکر کرده اند کسی هستند و حتی جرأت این را پیدا کرده اند که به مقدسات توهین کنند . شاید هم گاهی اوقات ضعف از خود ما باشد .. مگر نه اینکه در فقه مقدس شیعه اهانت کننده به مقدسات مهدور الدم است ؟؟ پس چرا در رابطه با چنین افراد پست و دون مایه مماشات می شود ؟؟ قداست و احترام به اهل بیت (ع) خط قرمز تمامی مسلمانان جهان است .. جز اینکه امثال ترانه علیدوستی و هدیه تهرانی ذات خود را به انظار عموم نشان دهند هدفشان چیست ؟؟ خانم علیدوستی نمی دانند نوشین جعفری به اهل بیت (ع) توهین کرده است ؟؟ یا میدانند و عمداً از ایشان دفاع می کنند و دم از دوستی با ایشان می زنند ؟؟ گستاخی و وقاحت تا کجا ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۰۷:۳۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
پست های توییتر این ملعونه واقعا شرم آوره ، فحاشی های رکیکی که به اهل بیت کرده که وقتی آدم چشمش میخوره دلش میخواد این ملعونه رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام به نظر من کار این خانم خیلی بد بوده. ولی اگه واقعا مسلمون باشیم باید ببینیم ائمه علیه سلام اگه بودند چه میکردند. . دین اسلام دین رحمت و بخششه. وپیامبر ص نیز با کسی خاکستر روی سرشون میریخت مدارا کرد و با ملاطفت برخورد کرد. کار قضاوت با خداست نه با ما.
Iran (Islamic Republic of)
ا
۲۱:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعا تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سفارت انگلیس در ایران باید هرچه زودتر بسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر خائنین .فقط اعدام در ملا عام
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۱:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
باسلام
کسی که به اعتقادات ملیونها شیعه اینطور توهین وجسارت میکند آیا همان داعش به ظاهر هنرمند نیست
باید با داعشی در هر لباس ودرهر مکان ودر هر زمان برخوردی درخور شود. وآنان را از صفحه روزگار محو نمود
همانطور که اگر آنان فرصت وقدرت پیدا کنند در نابودی شیعیان ودوستداران اهلبیت ترید نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
ضرر این منافقین که نفوذ کردن تو زندگی مردم و متاسفانه عده ی زیادی دارن ازشون الگوبرداری میکنن مخرب تر و خیلی بیشتر از اون کسی هست که از دین اسلام خارج شده و اعدامش واجبه چون این داره علنا میگه که من مسلمون نیستم اما منافق از جایی ضربه میزنه که احتمالش خیلی کمه
توهین به مقدسات قابل بخشش نیست شاید هزار و چهارصد پیش نمیشد دست خیلی از منافقا رو رو کرد اما الان تشیع به درجه ای رسیده که راحت بتونه دهن اینارو گل بگیره قوه قضایییه برخورد جدی داشته باشه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۹:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
باید برخورد جدی با این ماجرا بشه و جلو این جریان گرفته بشه توهین به مقدسات واقعابخشیدنی نیست و مهمتر این که این توهین عالمانه و از طرف چه چهرهایی باشه
این سلبریتی ها هم گستاخی رو از حد گذراندن علت اصلیش هم خود مردم هستن که بهشون بها میدن و پول و قدرت و نفوذ رو به طرفشون سرازیر میکنن باید متاسف بود برای بعضی از این چهرهای سرشناس که به راحتی دارن اعتقادات همین مردمی رو که بزرگشان کردن به سخره میگیرن و یا به آسیاب دشمن همین مردم آب می ریزن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۴:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
بعضیهافکرمیکنندهرکسی هنری داره(که ازنظرمن هنراین هنرمندان همان علم لاینفع یست که مومنین دعامیکننداللهم انی اعوذبک من علم لاینفع یعنی خدایاازعلم بی منفعت به تو پناه میبرم,همانطورکه ازشرشیطان)آدم درستیه,کاملابرعکس, کاملانادرست,چه انتظاری ازاین قشردارین؟!!!! البته استثناء هم دارن که بی سروصدان,خدا بهمون بصیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر سلبریتی منافق و جاسوس انگلیس و غرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
قبول که وطن فروش هست،خائن هست،،،
ولی اسناد و مدارک را منتشر کنید تا بعضیا باز از این جور آدمها حمایت نکنند و مردم قبل از جوسازی های دشمنان مطلع شوند
Iran (Islamic Republic of)
علی از تبریز
۰۲:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
آن اندازه که اسلام از ابتدای تاسیس خود تا کنون، از منافقان به ظاهر مومن و مسلمان ضربه خورده، از کافر و یهود نخورده است. از طرفی روزی نیست که با صحنه ای از این فضیحت مواجه نشویم و از طرف دیگر آن قدر این رذیله در نظرمان کم اهمیت شده است که از عواقب آن نه بیمناک که خود را ایمن می پنداریم. یکی از عوارض آن ترویج فساد در جامعه است. منافقان مردم را نسبت به وضع جامعه اسلامی بدبین و در نتیجه ناامید می کنند. فریب خلق خدا از راه شریعت و استفاده ابزاری از دین جهت اقناع عوام از اعظم رذایل است. شکی نیست که نفاق علاوه بر داشتن آثار سوء اخروی و دنیوی، دارای آثار زیانبار اجتماعی نیز هست.
Iran (Islamic Republic of)
یحیی
۰۲:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
یدالله فوق ایدیهم دست خدا بالای همه دستهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
باید نظام با قاطعیت بیشتری برخورد کنه با این منافقین و معارضین
سلبریتی های تمام دنیا از حاکمیت و اهداف اون با هنر و... دفاع میکنند و خودشون را مدیون میدانند اما سلبریتی های مفت خور و بی هنر ما فقط بلند حرف مفت و بی حساب بزنند
جالبه هر جا باطلی است چند سلبریتی هم اونجان
Iran (Islamic Republic of)
محیا
۰۰:۵۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
لعنتیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
چرا باید سلبریتی ها در قبرستان مسلمانان دفن شوند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
برخورد جدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
لعنت خدا بر هر چه خائن وطن فروش بی هویت .......‌‌‌‌‌‌‌‌...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
هر کسی با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد
Germany
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اگه از همون اول با اولین با این لمپن های بی سواد و کم سواد برخورد جدی میشد بقیه اوباش ها جرآت نمیکردن حرفهای گنده تر از دهنشون بزنن ،اینا هم به نوعی کافرهای حربی هستند باید دید قصذشون از این سم پاشی ها چیست ،اکر لیاقت ایمان و احترام ندارید و شعورتان قد نمیدهد که مقام و شخصیت و بزرگی ائمهٔ اطهار (ع) را درک کنید کفرتان را برای خودتان نگه دارید ، گذشت در مورد کسانیکه به مقدسات یک ملت توهین میکنند باید به شدت تمام باشد تا درس عبرتی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خائن باید به سزای اعمالش برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
بهاییت ساخته دست انگلیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
توهین به اهل بیت اونهم تو کشور اهل بیت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اینکه میگن اعمال ادم توی حتی قیافشم تاثیر داره راسته
چقدر این دختره زشته انصافا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اُف به این همه پُررویی و بی غیرتی
به چی دلت خوشه که اینقدر راحت هتاکی میکنی فکر کردی کی هستی خاک ... بی غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
فتاحی
۲۲:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه گروهی کم فکر و بیسواد بنام سلبریتی خودشونو از روی کمبود و عقده مطرح میکنن که شاید توجه ای به این گروه بیسواد بشه که متاسفانه عده ای هم به این قضیه دامن میزنن .باشد که روزی سواد و اکاهیمان بیشتر شود و متوجه باشیم که امنیت ما در گرو وحدت و یکپارچگی نهفته اس
Canada
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با شفاف سازی همه خاینین .گاندوی ده هم ساخته میشود .اینجوری پیش برویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
نوشین جعفری وسلبریتی های بی همه چیزخیلی بی جاکردندکه به امام بزرگواروعزیز ماکه ازجان برای خداوهدایت ما مایه گذاشت اهانت کردن بایدتک به تکشون اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
به یاد شهیدان انقلاب اصلامی ایران صلوات
۲۲:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
انگار سفارت انگلیس در ایران جدیدا اطمینان فراوانی به اینکه هیچ برخوردی با آنها نمی شود پیدا نموده است.
Canada
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
منتظر فیلم گاندو ی هنرپیشگان و هزار جهرها باشید در راه است .پس. از. افشای اسامی یشان . .شب و روز ندارند . نه خواب دارند نه خوراک
تخلیه اطلاعاتی و مواظب باشید خودشو به هلاک نرساند
Canada
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این هنرپیشه ها برایشون مهم نیست که قدرتی شده ایم .اقتدار داریم .با وجود تحریم 40 ساله .موشک ووووو میسازیم .اینها را ازادی نمینامند .رقص و مشروب ولنگاری را آزا دی از دید شان است .
Germany
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر وطن فروشان در هر لباس و مقام . درود بر کسانی که بر ملت خدمت می کنند .
Canada
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
ردباه ی مکار استعمار و سفارت خانه اش کارگاه شیطان است و بس
در تمام دینا .
Canada
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اینجور وطن فروشان از کرد .لر .فارس .ترک .عرب همه و همه مایه میگذرد بنفع خوذش
حتما توهم ریاست بهش داده اند .هفت سره میخورده .هم از داخل و هم از خارج
باید اسامی اشخاصی که این خود فروخته را پشتیبانی میکنند .افشا کنید
Canada
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
گاندوی دیگه ای در راه است .شاه مار کبرا گیر افتاده .ترس از لو رفتن بقیه ماسک و بزک بصورت هنرپیشه وووووووو میرود
ممکنه فرار را بر قرار ترجیح دهند .چونکه مار کبرا در قفس است
باید تخلیه اطلاعاتی شود .مواظب باشید خودش را نکشد .برای اینکه اطلاعات نده .چونکه خودش خوب میداند .جاسوس و وطن فروش است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
توهین در هر صورت پذیرفتنی نیست
Canada
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اسامی خاینی که این عجوزه را حمایت میکنند .افشا کنید تا واسه همیشه تحریم شوند و مردم گرگ در لباس میش را بشناسند .
پول مفت را در ایران پارو کنید و بعد هم بر علیه اش دسیسه کنید
داعشی های فرهنگی و هنرپیشه ای
Canada
احسان
۲۰:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف داره در جامعه ای که جان بر کف در ارمان امام حسین(ع) هست انسانهایی در تصویر می ایند که هیچ از ایمان،جامعه نمیدانند؟ جامعه ما انسانهای مومن زبردست هنرمند کم ندارد که اتکا به وطن فروشان شود. تمام کسانی که از این خانم حمایت کردند نباید دیگر جایگاهی در صدا و سیمای جموری اسلامی ایران داشته باشند.
Canada
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
میدانند چی این مخالفین. به اصطلاح خودشون منو کفری میکند .اینکه که تره هم برای کسی خرد نمیکنند .فقط از مردم مایه میگذارند تا هم باعث ناامنی وطن شوند و هم اقامت خارج را بگیرند و هم در ایران کار میکنند .پول مفت و فوق نجومی میگیرند .چونکه مطمین در خارج نه کار است .نه پول باد اورده .واقعا پست و خبیث اند .هر دو طرف را دارند
Canada
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
باید اسامی تمام هنرپیشگان خاین را افشا کنید .اینور پول مفت و باد اورده جمع میکنند و بر علیه کشور فعال اند .پاسپورت شون هم اماده .وقتی اسامی شون بیرون امد .مردم تحریم شون کنند .خودشون فرار را بر قرار ترجیح میدهند و جایی که اقامت دارند .میروند .
پول جمع کردن در ایران .خرج کردن در اینور اب
چقدر اقتصاد وطن و مردم برایشان مهم است .چقدر دلسوز مردم اند .ماشالله
Canada
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این افراد فرصت طلب مثل افتاب پرست هر روز به یک شکل در میایند .هزار چهره اند .کسی که طرفدار خاندان پلید کوتادچی .ساواکی .استعمار اند .معلومه. به هیچ چیز معتقد نیست
Canada
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
فقط یک کار این هنرپیشه های توهمی و روانی و پول مفت جمع کن را از گفتن چرندیات و مزخرافات و فتوا واسه همیشه میاندازد .اون هم تحریم تحریم فیلم هاشون .بعد 360 درجه تعییر میکنند و به پابوسی میایند .چونکه معتقد به هیچ جیز نیستند .نه اخلاق .نه دین
تمام ازاده خواهان دینا .حتی ممکنه دینی هم نداشته باشند .ولی مرام .گذشت .مردانگی .اخلاق سالار شهیدان را میستایند و مقلدش هستند
Canada
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلبیرتی ها به اصطلاح خودشون . میترسند طرف لوشون بده .به اینخاطر حمایت اش میکنند .
Canada
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
هر کسی .حالا هر پست و مقامی داره .به ادیان. و زبان اقوام .فرهنگ اقوام. توهین و یا زیر سوال ببرد .صد در صد شک نکنید که جاسوس و فتنه و خاین و نفوذی است که با این عمل خبیث اش میخواهد ناامنی بوجود اورد و خودش از این اب گل الود ماهی بگیرد .بیشتر این داعشی ها بخاطر اقامت وووو توهمی در خارج کشور اینکار را میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۹:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام

قانون و عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قوه قضائیه باید خیلی قاطع با چنین اوباشی برخورد کند چون خواسته ملت همینه.مرگ بر مزدور مجاب بگیر اجنبی.
Iran (Islamic Republic of)
عمران خان
۱۹:۳۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلبریتی های خاین اجنبی پرست.قوه قضاییه باید پوستشونو بکنه هر غلطی جاش تو ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
مخمد
۱۹:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این هتاکان کثیف وزالو صفت وهمه کسانی که از اینا دفاع میکنند.به کوری چشمتون این نظام ولایی به لطف خداوند روز به روز بالنده تر به کار خودش ادامه میده وروسیاهی به زغال میمونه اینا باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
hey. t
۱۹:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این بهایی کثیف و سلبیریتی های خائن به وطن رو از این مملکت بندازین بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این انگلیس چه نفعی برای ایران داشته جزء خسارت هیچی نداشته اول جاسوس خانه روباه پیر ، باید تعطیل بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این سلبریتی ها برن همون کشوری که دوست دارن و همش قربون صدقش میرن زندگی کنن!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۸:۳۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
افرادی که به مولا حسین و سایر ائمه توهین میکنند بلادرنگ باید اعدام شوند تا درس عبرت برای سایر هم کیشان و به اصطلاح سلبریتی ها شوند . جانم فدای علی و اولاد علی . منتظر فرمان رهبر عزیزمان برای رفع فتنه هستیم . انشاا..
Germany
محسن
۱۸:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
من نمی دونم ما چه احتیاجی به رابطه با کشور انگلیس داریم، تو رو خدا ببندید سفارت رو، این ۳ لیتریها و اون خائنا رو هم به اشد مجازات برسونید، اینا تا حالا چه کار مثبتی واسه این مملکت انجام دادن، این از خدا بی خبرا تا حالا کجای این مملکت رو آباد کردن، اگه دلشون واسه مردم و ایران می سوزه برن از یه جای مملکت شروع کنن به آبادانی یه جای کارو بگیرن حداقل مثل این گروهای جهادی که تو مناطق محروم فعالند اونم بدون هیچ چشم داشتی تازه با خرج خودشون، اگر هم که نه پس حرف نزنن،برید نگاه کنید سوابق گذشته و حال این قبیل آدما رو تا حالا یه قدم مثبتم واسه مردم و اسلام و کشورشون برنداشتن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه انگلیس خبیث رو
بهترین کار تعطیلی سفارت انگلیس و اخراج دیپلمات های انگلیسی
بعد توقیف نفتکشمون باید این کار رو میکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مسلما کسانی که در خلاف آرمانهای مقدس شهدا حرکت کنند چیزی جز حقارت و ذلت در برابر ملت و جهان ندارند، وقتی ما امر به معروف ونهی از منکر رو در جامعه بترسیم اجرا کنیم بخاطر ابروی دنیاییمون نتیجه اش می شود کسانی که راحت وعلنی به ساحت مقدس ائمه جسارت میکنن می شوند صاحب اختیار و طلبکار ولی بدانید عاقبت جوانان عزیز پرچم انقلاب اسلامی را در همه دنیا بلند میکنند و کفر نابود می شود ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر وطن فروش و مرگ بر سلبریتی های بی هویت
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۱۷:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
یکی به این شیرین عقلها و سبکمغزها اقلیت بگه که آزادی به این معنی نیست که آزادی هر غلطی که خواستی بکنی و هرچی دلت خواست بگی به مقدسات اکثریت جامعه و در نتیجه به اکثریت جامعه توهین کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
شرم باد بر کسانی که با بهترین بندگان خدا دشمنی میکنند، شرم باد بر کسانی که بخاطر پیروی از هوای نفس راه باطل را انتخاب کردند، خداوند اینگونه هواپرستان کوردل را گمراه میکند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
برخورد جدی باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
فقط اعدام ؛آقای رئیسی منتظریم
Germany
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
دقیقا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
همش هم زن های بازیگر اسمشون برای حمایت اصلاح طلب ها هست... مگه شما وکیل وصی مردمید..که از شما تقلید کنند... دیدید حالا با این رای دادنتون چه بلایی سر ارزش پول ملی و صنعت هسته ای آوردید؟؟؟!! دنباله روهای بی فکر انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اون قهرمانان ملی ات وقتی داشت پهلوی ملعون بحرین را می بخشید چه غلطی می کردند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خوبه دنبال انگلیس راه افتادند باز هم خودشون را ایرانی می دانند...
شناسنامه ات فقط ایرانیه...
ایرانی باستان را هم نگاه کنی هم ادب داشته اند هم حجاب و حیا... برای همین ادب و تمدنش بوده که خودش اسلام اهل بیت را پذیرفته و استقبال کرده و اکثر ایرانی ها سید هستند
تو بیشتر انگلیسی راهزنی تا یک ایرانی... چی ات به ایرانی ها می خوره؟؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این مرتد وطن فروش گمان می کند نور خورشیدی مانند امام حسین علیه السلام را با فوت دهانش می تواند خاموش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
بیچاره سلبریتی هایی که برای شهرت و .... دست به دامن چنین کسانی می شوند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
صدا و سیما باید یه بودجه اختصاص بده به زندگی پلید برخی از سلبریتی ها و مثل گاندو خیلی از چیزا رو برای مردم رو کنه... اینجوری حساب کار دست این ها میاد... مردم متأسفانه اینا رو خوب نمیشناسند و ازشون الگو میگیرند...
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۱۴:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این خائنین وطن فروش که افکارشان برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی هست و خود را متمدن می دانند ، باید شدیدترین برخورد با آنها گردد ..... و اعداااااااااااااااااااممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
نوشین جعفری رابایداول تموم دندوناشاتودهان کثیفش خردکردکه اهانت به ائمه وقران ازیادش بره ودرنهایت اعدام کردباتمام سلبریتی هادگوردسته جمعی خاکشون کرد.حسین نوریست که هرگزخاموش نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این سلبریتی ها یه مشت خائنن
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۱۴:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من تنها راه ادب کردن اینجور آدماحبس عبده جوری که با هیچ وسیقه ای هم ازاد نشوند تا همراه کشوری نشون که مارو تحریم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
شما می خواهید نور خورشید را با یک فوت زدن خاموش کنید نه جانم نمی تونید.امامان ما همانند خورشید فروزان هستند که نور وجودشان سراسر عالم را فرا گرفته.جان عالمیان به فدای چهارده معصوم بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من تنها راه ادب کردن اینجور آدماحبس عبده جوری که با هیچ وسیقه ای هم ازاد نشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با آل علی هرکه در افتاد برافتاد.
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۴:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این مزدوران اجانب و همفکران و پشتیبان آنها همه باید بااشد مجازات با انها برخورد شود چون انها درخدمت دشمن هستند و نسبت به مملکت خود خاین می باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
امام حسین عظمتی جاودانه است که با حرف های احمقانه افراد کوچک و حقیری همانند امثال نوشین خائن ذره ایی خدشه دار نمیشود. امام حسین و محرم نه تنها افتخار اسلام و هر ایرانی است،بلکه مایه افتخار و مباهات هر انسان آزاده و جوانمردی ست.توهین به مقدسات انسانها کاری نابخشوده است. بفرموده امام حسین اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
انشاالله خدا هدایتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
قانون در مورد همه تصمیم میگیرد سلبریتی یا غیر سلبریتی نداریم اونهم یه عده بیسواد ک خودمون بزرگشان کردیم فکر میکنن خبریه ما از قوه قضاییه میخواهیم با اقتدار مث همیشه رفتار کنن و حساب هتاکان و کسانی ک در هر قالبی سعی میکنن به هر موضوعی ک ربطی بهشون نداره ورود کنن اگه هنرمندند سرشان تو کار خودشون باشه الان مدتیه ک این به اصطلاح هنرمندان تو هر کاری سرک میکشنوراجع به مسائل دینی سیاسی اجتماعی و....خودشون رو کارشناس میدونم وفکر میکنن قانون نمیتونه باهاشون بر خورد کنه.ما رفتار قاطع در قبال کسانی ک قانون را زیر پا میگذارند و هتاکی میکنن خواهانیم.اینجا ایران ست هزاران شهید دادیم شهدا باهوش ترین مردمان زمانشان هستندآنها الگوی ما هستند ن سلبریتی بی سواد و....
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۴:۱۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با سلام، شما رو به خدا قسم میدم این جریان رو پیگیری کنید تا دست هنرپیشه هایی که مثلا ایرانی ان اما در واقع دشمن مملکتمون هستن رو بشه، اینا آبروی هرچی هنرمنده بردن، وضعیت جوونارو ببینید بخاطر اونا و ایرانمون پیگیر باشید و وسط راه بیخیال نشید
United States of America
م
۱۴:۰۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با آل علی ع هر که در افتاد ور افتاد.خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ساسان اقتداری
۱۴:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
لطفا با قاطعبت رسیدگی بشه و به این تروریستها و معارضها که جاسوس و جیره بگیر انگلیس هستند با ملایمت برخورد نشه چرا که اینها به ایران عزیز لطمه بزرگی میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد ن ک
۱۳:۵۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
چطور دلت اومد راجع به امام حسین ع و محرم هتاکی کنی؟میبینی که سال به سال محرم پرشورتر میشه....لبیک یا حسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
چشم وزارت خارجه وظریف روشن که 250 ساله تواین کشورهراتیشی به پا میشه ازگورانگلیس خبیث به پا میشه خب ببندید دراین فتنه خانه .اساس وریشه ی بدبختی های همه ی کشور های جهان به این کشورملعون شیطان پرست جایگاه فراماسونها برمی گردد
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهراس افریده اند
۱۳:۴۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خدالعنت کنه کسایی که عامل این وقاحت هاهستن کسایی که به اسم ازادی بیان باعث شدن که به ارزشهاومقدسات مون به راحتی توهین بشه
انشالله که حکم الهی درموردشون اجرابشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با روشن شدن هوا وقبل از طلوع خورشید هیاهوی شغال ها به پایان می رسد . اطراف روستا را ترک کرده وپا به فرار میگذارند کسی هم به هیاهوی آنها توجهی ندارد وجدی نمیگیرد چون همه میدانند که سر وصدایی بیش نیست و هیچ خطری اهل واموال روستا را تهدید نمیکند
نگران حمایت های چند بازیگر ازافراد فاسد نباشیم کاری از پیش نمی برند
United States of America
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مثالی که شمازدیدسهل انگارانه بودچون اینها دارندفساداخلاقی وبدآموزی روبه روح مردم وجامعه تزریق می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
چرا اسم سلبریتی های طرفدارش رو فاش نمیکنید، اخه ملاحضه ی چی رو میکنید، باید اسم همه فاش بشه که مردم هم اونا رو بشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مثلا اسم لیلا حاتمی و مهناز افشار و پرویز پرستویی را آوردن چه گلی به سرمون زدیم.همچنان فیلمهاشونو میبینیم و پخش میشه.مردم باید تحریمشون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
باران کوثری.بهرام رادان.و و و ...
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۹:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مهناز افشار، ترانه علی دوستی، باران کوثری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر وطن فروشان خائن مرگ مرگ مرگ
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۱۳:۱۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
به نام خدا : هر هنرپیشه ای بخواهد به ایران اسلامی به هر نحو ضربه بزند باید آن را بازداشت و محاکمه کرد نه فقط ممنوع التصویر !! یعنی آزاد باشند به مقدسات ما توهین کنند ، جاسوس بیگانه باشند ، به فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و ما فقط نظاره گر آنان باشیم و دم فرو بر بندیم که اینان هنر پیشه هستند و سرمایه های این مملکت !! یعنی اگر این خائنین به هنر سینمای اصیل اسلامی نباشند چرخ هنر سینما ااز چرخش باز می ایستد ؟!! یعنی نمی شود هنر پیشگانی اسلامی و با وقار و وطندوست واقعی تربیت نمود ؟!! چرا می شود ولی اگر بگذارند فلانی و فلانی و . ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
با گسترش شفافیت، و معرفی چهره واقعی این افراد به مردم، خود مردم کنارشون میزارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
منم با این حرف کاملا موافقم ای کاش که اسامی این افراد به مردم گفته بشه ای کاش ا....ی....ک...ا...ش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
من و سایر دیگر مردم ایران قاضی نیستند اما من به عنوان یک جوان ایران حدالامکان خواسته ایی دارم و آنهم این است که :::
با این دسته افراد با شدت برخورد قضائی شود چرا که اگر در برابر این دسته افراد کوتاه بیاید اینا قوی تر خواهند شد پس خواهشی که دارم بار دیگر اعلام می کنم ::: با این دسته افراد بایستی حکم های سنگین در خور جرمی که مرتکب شدند صادر گردد..
تکشر فراوان هم دارم مبنی بر دستگیری این هتاک توسط نیروی ها امنیتی که انشالله همیشه و همه جا سالم و سلامت باشند چرا که این مردان بی ادعا نباشند آنوقت مردم معنی امنیت را خواهند فهمید ... یا علی........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
باید کار ناتمام امیرکبیر را تمام کرد باید در سفارت انگلیس خائن را گل گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این ملعون کثیف که به خودش اجازه داده به بالاترین مقدسات اسلام توهین کنه را نه تنها باید اعدام کرد بلکه اون سلبریتی های خائن را نیز باید از قلمرو حکومت اسلامی ، انقلابی امام حسینی بیرون انداخت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
باید دستگاه قضایی اشد مجازات را نسبت به هتاکان به ساحت اهلبیت ع بویژه بازیگران هاریکه ازسفره نظام مقدس ارتزاق نموده وعلبه آن اقدام میکنند اعمال کند .مگر نه این است در فقه شیعه اهانت به معصوم علیه سلام مهدورالدم است وهرکه دراین را بمیرد شهید است.
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۱۲:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اول باوزیربهداشت برخورد مقتضی به عمل بیاورید/
اینا هم حساب کاردستشون می آد
Italy
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
واااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این باید مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
نوشین جعفری ملعون و همراهان سلبریتی خائن رو اعدام کنید درس عبرتی برای بقیه خائنین باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
هنر پیشه های بیسوادی که از این جاسوس و رئیس فتنه گران حمایت می کنند فقط دنبال کشف حجاب و برگشتن به دوران خفت بار گذشته هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
اف بر این قشر بی هویت و بی مبنا و اف بر اونایی که صف کشیدن تو سینما کارای اینارو ببینن...
ما برای دین سر امام حسینو دادیم حضرت زهرارو دادیم جگر پاره پاره امام حسن (ع) رو دادیم و خیلی چیزای باارزش دیگه اعدام حداقل کاره حداقل کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این قشر بی قید و بند بیشترشون سروته یه کرباسن نون ملت رو میخورن و و در پی جلب رضایت دشمنان این ملتند. البته اوناییشون که پارو فراتر از گلیمشون میذارن باید برخورد جدی بشه باهاشون بدون هیچ ملاحظه ای .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
این خائنینی که در سینما هستند همه باید از صدا و سینما حذف شوند چون هیچ کس تحمل دیدن این ها را ندارد
۱۲