رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

اجرای کارگاه آموزشی تخصصی ایمنی ترافیک در شرکت نفت دهلران

رئیس پلیس راه استان ایلام از برگزاری کارگاه آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه کارکنان و رانندگان شرکت نفت چشمه خوش دهلران خبر داد.

اجرای کارگاه آموزشی تخصصی ایمنی ترافیک در شرکت نفت دهلرانسرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت:کارگاه آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه کارکنان و رانندگان شرکت نفت چشمه خوش دهلران  برگزار شد.

همتی زاده افزود: آموزش به عنوان مهمترین اهرم موثر در اصلاح رفتارهای غلط در رانندگی به عنوان یک الویت مهم و اساسی در برنامه های سال های اخیر پلیس راه استان قرار گرفته است.

او ادامه داد: به همین جهت برنامه آموزشی مدونی برای گروههای مختلف از نونهالان تا بزرگسالان با توجه به نوع حرفه و میزان تاثیر در حوزه ترافیک به عنوان کاربر تدوین و به مرحله اجرا در آمده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به حساسیت حوزه ایمنی در شرکت نفت و مسئولیت پذیری اجتماعی مسئولان این شرکت از کارشناسان پلیس راه استان ایلام برای آموزش تخصصی مقررات راهنمایی و رانندگی در راستای ارتقاء آگاهی کارکنان دعوت بعمل آمد.

همتی زاده  اضافه کرد: در این راستا کارگاه آموزشی تخصصی با حضور سرگرد "علی فتاحی" کارشناس حوزه ترافیک در مجموعه شرکت نفت برگزار شد.

او در ادامه یاداور شد: پلیس راه استان ایلام برای ارائه آموزش های ترافیکی و ارتقاء فرهنگ رانندگی صحیح آمادگی ارائه هر گونه آموزش های تخصصی در حوزه ایمنی ترافیک را دارد.

انتهای پیام/با

ارائه آموزش های تخصصی  حوزه ایمنی ترافیک دردهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.