آخرین خبرها از پارس جنوبی جم؛

نارضایتی سرمربی از شاگردان جوان/ قول داده‌اند ورزشگاه تختی آماده شود

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید: شاگردان جوانش انتظارات او را برآورده نکرده‌اند و این موضوع کار را در لیگ برتر سخت می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پارس جنوبی جم که یک سوی نخستین دیدار نوزدهمین دوره لیگ برتر است و باید در این دیدار با پرسپولیس بازی کند، تمام تلاش خود را به کار گرفته که سربلند از این بازی بیرون آید،  سرمربی اما گفته است، از عملکرد بازیکنان جوان تیمش راضی نیست.

فراز کمالوند که عصر دیروز جوانان تیمش در بازی تدارکاتی مقابل شهرداری ماهشهر یک بر صفر بازی را واگذار کردند، گفت: در دو بازی اخیر از جوان ها استفاده کردیم اما آن‌ها نتوانستند آنچه را که انتظار داریم در زمین اجرا کنند. به اندازه کافی به نفرات جوان تیم فرصت داده ایم و با این شرایط سخت است که از این نفرات در لیگ برتر بتوانیم استفاده کنیم.

او در همین حال عنوان کرد که شرایط تیم به نسبت خوب است و امیدوار است که چهار بازیکن مصدوم به بازی پرسپولیس برسند.

سرمربی پارس جنوبی گفت: محمد ابراهیمی، وحید خشتان، مهدی ترکمان و حامد پاکدل چهار بازیکنی هستند که به علت مصدومیت به آنها در هفته گذشته استراحت کامل دادیم، و از هفته آینده آرام ارام تمریناتشان راشروع می کنند.

او افزود: امیدواریم بتوانیم دست‌کم دو نفر از این بازیکنان را به دیدار با پرسپولیس برسانیم.

فردا دیدار دوستانه پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان

پارس جنوبی جم  آخرین بازی تدارکاتی  خود را فردا (جمعه) مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می‌کند؛ تیمی که مهدی تارتار سرمربی فصل‌های قبل پارس جنوبی هدایتش را بر عهده دارد.

قرار است پارسی‌ها با ترکیب اصلی خود در بازی حاضر شوند تا بتوانند خود را برای دیدار با پرسپولیس آماده کنند.

این بازی دوستانه از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار می‌شود.

پنجشنبه آینده جدال پارس و پرسپولیس

طبق برنامه اعلام شده پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر فوتبال پنجشنبه ۳۱ مرداد از ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی در برابر پرسپولیس تهران به میدان می‌رود.

پارسی‌ها جمعه ۸ شهریور ۹۸ در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰ میزبان ذوب آهن اصفهان خواهند بود.

در جم میزبان می‌شویم

این روزها ورزشگاه‌هایی که باید میزبان لیگ برتر فوتبال باشند حسابی در تب و تابند تا بتوانند در این روزهای آخر مشکلاتشان را برطرف کنند و به لیگ برسند.

در همین زمینه سرپرست تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفته است، اداره ورزش وجوانان شهرستان جم قول داده ورزشگاه تختی این شهر برای میزبانی در هشتم شهریور آماده شود.

عبدالرحیم خطیب در مورد آخرین وضع ورزشگاه تختی شهر جم و اظهارات بهاروند در مورد آماده نبودن این ورزشگاه، بیان کرد: نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها گفته‌اند ورزشگاه تختی به بازی هفته دوم تیم پارس‌جنوبی برابر تیم ذوب‌آهن نمی‌رسد. این ورزشگاه در دست بازسازی است و تا جایی که مسئولان به من اطلاع داده‌اند در پایان هفته اول آماده بهره‌برداری است.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: اطلاعات دقیق را می‌توانم در روزهای آینده اعلام کنم ولی در بازدیدی که از ورزشگاه داشتم مسئولان اداره ورزش و جوانان من اعلام کردند سه‌شنبه هفته آینده صندلی‌ها نصب می‌شود و تا پایان هفته بعد گیت‌های بلیت فروشی نصب خواهد شد.  به این ترتیب تا دو هفته دیگر ورزشگاه جم آماده می‌شود و اگر اشتباه نکرده باشند در بازی با تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه خودمان میزبان رقبا خواهیم بود‌.

خطر از سر مدافع جوان پارس جم گذشت

در جریان بازی تدارکاتی عصر دیروز پارس جنوبی مقابل شهرداری ماهشهر، در اواسط نیمه دوم، جدال بر سر توپ به برخورد شدید پای بازیکن شهرداری ماهشهر به سر امیرحسین اسماعیل زاده منجر شد که مدافع پارس بعد از این ضربه دچار سرگیجه شدید شد و زمین بازی را ترک کرد.

بعد از این اتفاق پزشک پارس جنوبی تشخیص داد که پای بازیکن حریف به گیجگاه اسماعیل زاده برخورد کرده و او به بیمارستان انتقال یافت.

بر اساس اعلام پزشک پارس جنوبی حال عمومی اسماعیل‌زاده مساعد است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.