دانلود iGap 2.0.0 - پیام‌رسان قدرتمند ایرانی آیگپ برای اندروید

دانلود جدیدترین نسخه پیام‌رسان ایرانی iGap 2.0.0، رابطه‌کاربری جدید و امکانات متنوع از تازه‌ترین ویژگی‌های این پیام‌رسان هستند.

دانلود iGap 2.0.0 - پیام‌رسان قدرتمند ایرانی آیگپ برای اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام‌رسان‌های ایرانی از دوسال پیش با توسعه‌ای گسترده، کار خود را ارتقاء داده و به رقیبی جدی برای برنامه‌های مشابه خارجی تبدیل شدند. این برنامه‌ها قابلیت‌هایی ویژه ایرانیان ارائه می‌دهند که در هیچ برنامه دیگر وجود ندارد، به‌طور مثال ارتباط با درگاه بانکی یا پرداخت برخی از قبوض، از قابلیت‌های منصر‌به‌فرد پیام‌رسان‌های ایرانی محسوب می‌شود. در دوسال گذشته، حمایت عمومی از پیام‌رسان‌های ایرانی افزایش پیدا کرده و همین موضوع راه رشد و تعالی این برنامه‌ها را بیش از پیش هموار می‌کند.


بیشتر بخوانید: دانلود WPS Office + PDF 11.7.5 - برنامه آفیس قدرتمند اندروید


آیگپ یکی از این پیام‌رسان‌های قدرتمند و پیشرفته ایرانی است که از 3 سال پیش کار خود را آغاز کرد، این پیام‌رسان به‌صورت متن باز تولید شده و مدیران آن ادعا دارند که آیگپ، کامل‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه شبکه‌ اجتماعی ایرانی است. با آیگپ از ۶۰ درصد تخفیف مصرف اینترنت بهره‌مند می‌شوید، این مورد تا حد زیادی به کاهش مصرف روزانه حجم اینترنت و در نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌هایی ماهانه کاربران کمک می‌کند.

با آیگپ می‌توان گروه‌ها و کانال‌های مختلفی را با امکانات فراوان ایجاد کرد، همچنین ارسال روزانه پیام و فایل نیز از ابتدایی‌ترین امکانات این پیام‌رسان‌ هستند. آیگپ دارای امکان اتصال تماس صوتی و تصویری رایگان بوده که یکی از منحصر‌به‌فردترین قابلیت‌ها در تمامی پیام‌رسان‌های موجود محسوب می‌شود، همچنین از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پرداخت رایگان تمامی قبوض و حتی جریمه‌های راهنمایی‌و‌رانندگی اشاره کرد. قابلیت کارت‌ به‌ کارت و واریز پول نیز از ویژگی‌های بسیار کاربردی و پر استفاده در این پیام‌رسان است.

آیگپ دارای یک کیف پول اختصاصی بوده که با واریز مبلغ دلخواه در آن، می‌توان هر بار بدون وارد کردن اطلاعات کارت، به‌طور مستقیم و بدون دردسر به حساب دیگران پول واریز کرد یا پرداخت‌های دیگر را انجام داد. بخش تاکسی آنلاین یا ارسال بسته و مرسوله نیز از دیگر ویژگی‌های کاربردی آیگپ ‌هستند. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز عرضه شده، همچنین نسخه تحت وب آیگپ نیز در همه‌جا، قابلیت اتصال به این پیام رسان و انجام کارهای روزمره را فراهم خواهد کرد. این برنامه توسط دو کلید رمز‌گذاری متقارن پیشرفته از تمامی پیام‌ها محافظت می‌کند و راه هک یا سرقت اطلاعات را به‌طور کامل از بین می‌برد.

دانلود iGap 2.0.0 - پیام‌رسان قدرتمند ایرانی آیگپ برای اندروید

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه iGap:

  • انتقال پیام ایمن و راحت
  • قابلیت ایجاد گروه و کانال
  • فضای ابری نامحدود
  • ارتباط صوتی و تصویری رایگان
  • ۶۰ درصد تخفیف استفاده حجم اینترنت
  • پرداخت قبوض و جرایم راهنمایی‌و‌رانندگی
  • دارای کیف‌ پول اینترنتی و قابلیت کارت‌ به‌ کارت
  • دارای رابط‌ کاربری جذاب و حالت شب
  • ایمن شده با کلید‌های متقارن AES
  • قابل نصب بر روی تمامی پلتفرم‌ها
  • دارای برنامه تاکسی اینترنتی و پیک ارسال مرسوله

برنامه iGap تاکنون امتیاز عالی ۴.۱ از ۵.۰ را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

 

تصاویری از محیط پیام‌رسان آیگپ:

 
  دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندرویددانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید
دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید دانلود Duolingo: Learn Languages 4.16.2 - بهترین برنامه آموزش زبان برای اندروید
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

   دانلود برای اندروید     
حجم: 25.4 مگابايت
نسخه: 2.0.0
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      
 
 

انتخای پیام/

دانلود پیام‌رسان ایرانی آیگپ برای اندروید

 

برچسب ها: دانلود ، اندروید ، آیگپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.