در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، اجرای ۲۷ طرح با پرداخت ۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات از محل رونق تولید به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدکاظم منزوی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۸، اجرای ۲۷ طرح با پرداخت ۷۹۶ میلیارد ریال تسهیلات از محل رونق تولید به تصویب رسید.

او افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۵ نفر و تثبیت اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر فراهم می‌شود.

منزوی اضافه کرد: همچنین در این ستاد با اجرای ۱۶ طرح از محل بازسازی اصناف در استان با اشتغال‌زایی برای ۳۶ نفر موافقت شد برای اجرای این طرح‌ها، پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به تصویب رسید.

او ادامه داد: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، پرداخت ۶۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره ۱۸، به ۳۶ طرح و واحد تولیدی با ۱۴۵ اشتغال جدید و تثبیت ۳۰۵ شغل موجود را تصویب کردند.

منزوی اظهار داشت: برای اجرای ۳۸ طرح کشاورزی با اشتغال‌زایی ۲۷ نفر، پرداخت یکهزار و ۱۱۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به تصویب رسید.

در پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸، مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های بدهی مالیاتی، معوقات بانکی، جایگزینی وثیقه، امهال تسهیلات و پرداخت وام‌های جدید بررسی و راهکار‌های رفع آن را ارائه شد.

انتهای پیام/ز

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار