بهره برداری از فاز نخست قطار شهری کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تلاش وزارت کشور بر این است با تخصیص اعتبارات مورد نیاز تا سال ۱۴۰۰ فاز نخست پروژه قطار شهری کرمانشاه به بهره برداری برسد.

بهره برداری از فاز نخست قطار شهری کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت: شهر‌های کرمانشاه و اهواز از جمع کلان شهر‌های کشور در حوزه مترو و قطار شهری عقب‌تر هستند که با اراده‌ای که از سوی سازمان شهرداری و دهیاری‌ها هست درصدد جبران این عقب ماندگی هستیم.

او افزود: امیدواریم با تلاش تیم مدیریت شهری و اراده‌ای که دراستاندار کرمانشاه وجود دارد در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از قطار شهری کرمانشاه باشیم.

معاون وزیر کشور گفت: در حال حاضر در حوزه قطار شهری تهران پیشرو است و شهر‌های مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان و قم هم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند.

جمالی نژاد تصریح کرد: اراده وزارت کشور بر این است با تخصیص اعتبارات ریالی از محل اوراق مشارکت، تا سال ۱۴۰۰ مرحله نخست پروژه قطار شهری کرمانشاه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ز

فاز نخست قطار شهری کرمانشاه تا سال ۱۴۰۰ 

برچسب ها: راه آهن ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.