شاگردان پورموسوی با کسب یک امتیاز مقابل تاجیکستان، قهرمان تورنمنت کافا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال جوانان ایران پس از حضور در تورنمنت روسیه، در حال حاضر در تاجیکستان  هستند و بازی‌های شان در تورنمنت کافا دنبال می‌کنند و شانس نخست قهرمانی محسوب خواهند شد.

اگر شاگردان پورموسوی امشب (پنج شنبه) در بازی با میزبان (تاجیکستان) موفق به کسب یک امتیاز شوند قهرمان این دوره از بازی‌ها خواهند شد و نکته جالب این است که چندی پیش نیز تیم ملی نوجوانان با هدایت حسین عبدی در این رقابت‌ها شرکت کرد که نتایج خوبی بدست نیاورد.

به هرحال فدراسیون فوتبال تاجیکستان با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود تماشای بازی امشب تیم جوانان تاجیکستان در برابر جوانان ایران را رایگان اعلام کرد.

تیم ملی جوانان با سرمربیگری پورموسوی برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها با حضور تیم‌های امارات، نپال و قرقیزستان آماده می‌شود و قرار است برای این مسابقات آماده شوند.

جوانان ایرانی در تورنمنت کافا عملکرد خوبی داشتند و ۸ گل به ثمر رساندند و گلی دریافت نکردند. یکی از ستاره‌های تیم ایران در این مسابقات آریا برزگر است که در طول رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و گل‌های زیادی زده است.


بیشتر بخوانید:

ملی پوش فوتبال ایران لژیونر شد

تیم ملی فوتبال جوانان ایران به تاجیکستان رسید

پورموسوی: کافا فرصت خوبی برای انسجام و هماهنگی تیم ملی جوانان است


انتهای پیام/

تیم ملی جوانان ایران، یک گام تا قهرمانی در تورنمنت کافا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار