رکوردشکنی گوشی جدید Meizu 6s Pro در آزمایش بنچمارک +تصاویر

گوشی Meizu 6s Pro با داشتن تراشه +Snapdragon 855 و یک رم ۶ گیگابایتی موفق به ثبت یک رکورد فوق‌العاده در آزمایش بنچمارک شد.

رکوردشکنی گوشی جدید Meizu 6s Pro در آزمایش بنچمارک +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام Meizu زیاد در بین تولیدکنندگان تلفن همراه آشنا به نظر نمی‌‎رسد اما باید گفت که این شرکت سال‌هاست که به طراحی و ساخت تلفن‌های هوشمند می‌پردازد. در ضمن این شرکت به تازگی قصد رونمایی از یک نسخه جدید و بهبود یافته از پرچمداری که چند وقت پیش معرفی شده بود را دارد.

گوشی Meizu 16s Pro و نتیجه آزمایش بنچمارک

شرکت Meizu خود را برای عرضه پرچمدار جدیدش که 16s Pro نام دارد آماده کرده است. این گوشی قرار است تا پایان ماه جاری رونمایی شود. به تازگی نام این دستگاه، در فهرست بنچمارک AnTuTu به چشم می‌خورد. گوشی 16s Pro توانسته است در آزمایش این بنچمارک امتیاز بی‌نظیر ۴۶۴۴۱۱ را به نام خود ثبت کند. این بیشترین امتیازی است که تاکنون در پایگاه داده‌های بنچمارک ثبت شده است. صفحه فهرست AnTuTu را در ادامه مشاهده می‌کنید:

رکوردشکنی گوشی جدید Meizu 6s Pro در آزمایش بنچمارک +تصاویر

همچنین این فهرست، وجود تراشه جدید کوالکام، یعنی +Snapdragon 855 درون 16s Pro را تائید کرده است. این پردازنده با یک واحد پردازش گرافیکی Adreno 640 همراهی می‌شود. یک حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز درون گوشی وجود دارد.


بیشتر بخوانید: مشخصات و رند‌رهای گوشی Meizu 16Xs منتشر شد +تصاویر 


رکوردشکنی گوشی جدید Meizu 6s Pro در آزمایش بنچمارک +تصاویر

پیش‌تر خبر از حافظه داخلی UFS 3.0 در مدل جدید Meizu به میان آمده بود، حال با توجه به امتیاز بالایی که پرچمدار جدید این شرکت در  آزمایش‌ها کسب کرده است، این اتفاق حتمی به نظر می‌رسد. علاوه بر این ما انتظار داریم در 16s Pro یک دوربین سه‌گانه ببینیم که از لحاظ طراحی به دوربین Meizu 16s شباهت دارد. گوشی Meizu 16s Pro در تاریخ ۲۸ آگوست در چین معرفی می‌شود. شرکت Meizu پرچمدار خود را با نام 16s در ماه آوریل عرضه کرد. اطلاعات مشخصات و طراحی Meizu 16s Pro برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی Meizu وجود داشت، اما سریعا حذف شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش آمولد ۹۰ هرتزی است که درون خود یک حسگر اثر انگشت دارد. طراحی کلی گوشی Meizu 16s روی مدل جدید حفظ خواهد شد، زیرا هدف اصلی این شرکت، بهبود سخت‌افزار مدل 16s Pro است.

انتهای پیام/

موفقیت گوشی Meizu 6s Pro در آزمایش بنچمارک

برچسب ها: فناوری ، بنچمارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار