نقشه کثیف کارگردان قلابی برای تعرض به علاقمندان بازیگری فاش شد!

جوانی که به بهانه تست بازیگری، دختران و زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اینباره گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی از آزار و اذیت بانوان جوان در یک گالری غیر مجاز در شهر اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

ارتباط اجباری مرد پلید به بهانه تست بازیگری از دختران

وی افزود: با شناسایی تعدادی از بانوان جوانی که طعمه این فرد شده بودند، مشخص شد جوانی تحت عنوان کارگردان و بازیگر فیلم و سریال مدتی است در شبکه‌های اجتماعی و در محیط‌های عمومی اقدام به تبلیغات برای جذب دختران و زنان جوان برای تست بازیگری می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات مشخص این فرد، متقاضیان بازیگری را با طرح دروغین فعالیتش در سینما و تلویزیون، مورد آزار و اذیت قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در شناسایی و دستگیری این فرد گفت: با اعلام این گزارش‌ها بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی این فرد آغاز و متهم که به صورت مخفیانه و با نامی جعلی فعالیت می‌کرد، دستگیر و کلیه تجهیزات او توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تکمیل مستندات قانونی از جرایم این فرد، متهم به مرجع قضائی معرفی و با صدور وثیقه قانونی روانه زندان شد.

منبع: سایت پلیس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
خدايا عاقبت ما را خير کن
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۶:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
این جورآدما انگلهای جامع هستند قانون خوب باشه بایدحکم اعدام برای این فردصادرکنه.
آخرین اخبار