اعزام ۴۰ دانش آموز کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) به مشهد مقدس

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد از اعزام ۴۰ دانش آموز کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) این شهر به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عسگر زمانی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد گفت: ۴۰ نفر از دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع) این شهر به مشهد مقدس اعزام شدند.

او افزود: این اردوی زیارتی سیاحتی به مدت هفت روز در قالب طرح نشاط معنوی اوقات فراغت تابستان و با هدف نشاط افزایی، تجدید روحیه، تفریح گروهی و افزایش تعاملات اجتماعی با محوریت تکریم فرزندان یتیم و تقویت ریشه مذهبی آن‌ها برگزار شد.

زمانی اضافه کرد: شرکت کنندگان علاوه بر زیارت گروهی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، با همکاری آستان قدس رضوی از برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و ورزشی نیز بهره مند می‌شوند.

او، هزینه برگزاری این اردو را ۲۰۰ میلیون ریال از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط اعلام کرد.

کانون فرهنگی و تربیتی شبانه روزی امام صادق (ع) شهرکرد به عنوان اولین و تنهاترین موقوفه مربوط به ایتام در چهارمحال و بختیاری است.

این کانون، موقوفه بی بی ماه بیگم صمصام بختیاری همسر مرتضی قلیخان اولین استاندار چهارمحال و بختیاری می‌باشد و هم اکنون ۸۵ نفر از پسران یتیم چهارمحال و بختیاری در این موقوفه تحت سرپرستی اداره کل اوقاف استان هستند.

انتهای پیام/ز

اردوی سیاحتی تفریحی دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی امام صادق (ع)

برچسب ها: ائمه اطهار ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار