روایت رهبر انقلاب از دومین دوره انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور +عکس

صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان روایتی از رهبرمعظم انقلاب را درباره چهارمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و انتخاب ایشان برای دومین دوره به عنوان  رئیس جمهور منتشر کرد.

روایت رهبر انقلاب از دومین دوره انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۵ مرداد ماه سال۶۴‌، چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد وحضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای با کسب بیش از ۱۲ میلیون رای، برای دومین دوره به عنوان رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب شدند.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرامی«تاریخ ایران و جهان» وابسته به دفتر حفظ نشر و آثار حضرت  آیت الله خامنه‌ای، با انتشار پستی روایتی از رهبرمعظم انقلاب را درباره چهارمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و انتخاب ایشان برای دومین دوره به عنوان  رئیس جمهور منتشر کرد. در متن کامل این پست آمده است:

«رهبر انقلاب: «من دو دوره به ریاست جمهوری انتخاب شدم و در هر دو دوره هم قبول نمی‌کردم.  دوره‌ی اوّل - که تازه از بیمارستان آمده بودم - دوستان گفتند اگر تو قبول نکنی، این بار بر زمین می‌ماند؛ کسی نیست. ناچار شدم.  ‌

دوره‌ی دوم، خودِ امام به من فرمودند که بر تو متعیّن است. خدمت ایشان رفتم و گفتم: آقا؛ من قبول نمی‌کنم. من دیگر این دفعه به میدان نمی‌آیم. گفتند: بر شما متعیّن است. یعنی واجب، واجب کفایی نیست؛ متعیّناً بر شما واجب است؛ واجب عینی است.» ۱۳۷۳/۹/۲۳»

روایت رهبر انقلاب از دومین دوره انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور +عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.