پیام تسلیت استاندار در پی رحلت آمیراحمد تقوی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رحلت حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی تقوی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
 
ارتحال جانسوز عالم ربانی  و سیدی پاک از تبار فاطمه الزهرا(س)حجت الاسلام و المسلمین سید آمیر احمد تقوی (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان شد. آن روحانی ساده زیست و مردمی سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و ترویج اندیشه تابناک اسلامی صرف نمودند و طلاب زیادی را در حوزه علمیه دهدشت تربیت کرد .
 
 ایشان از خدمت گزاران صادق دین و مذهب بودند و در دوران عمر پر برکت خویش برای اعتلای فرهنگ دینی و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار  نکردند و همواره عامل به احکام اسلام ناب محمدی بوده و الگوی تمام عیار انسانیت و موجب فخر و مباهات جنوب کشور بود‌.
 
اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به محضر رهبر  فرزانه انقلاب اسلامی، خاندان مکرم، حوزه های علمیه، مردم شریف و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض کرده و از درگاه یکتای بی همتا برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.
 
انتهای پیام/پ
 

آمیراحمد تقوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.