کنترل حریق در بیمارستان میلاد / فقط دود ناشی از آتش به طبقات بالای بیمارستان سرایت کرد

افسر کشیک آتش نشانی گفت: عملکرد دقیق سیستم اعلام حریق در بررسی های ثانویه مشخص می شود اما با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی از سرایت آتش به نقاط دیگر بیمارستان جلوگیری شد.

پورابراهیم افسر کشیک آتش نشانی در گفت و گو با خبر نگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به اینکه با بررسی ابتدایی فعالیت سیستم اعلام حریق در موقعیت متوجه شدیم که سیستم در زمان بروز آتش سوزی در بیمارستان میلاد اصفهان، حریق را اعلام کرده گفت: با توجه به خروج اولین دود از موقعیت آتش سوزی امکان دارد که شخصی بلافاصله متوجه آتش سوزی شود و با سازمان آتش نشانی تماس بگیرد اما از نظر اینکه آیا سیستم اعلام حریق دقیقا درست عمل کرده یا خیر باید در بررسی های ثانویه مشخص شود و با توجه به اینکه هنوز در حال پاکسازی محل هستیم هنوز برای این قضاوت که شاید سیستم کمی تاخیر داشته و یا درست عمل نکرده زود است.

او ادامه داد: هیچ آسیبی جانی در طبقات فوقانی بیمارستان رخ نداد و فقط مقداری دودگرفتگی در طبقات چهار ، پنج ، شش و طبقه ای که اتاق عمل وجود دارد ایجاد شد که خوشبختانه بدون آسیب به بیماران رفع خطر شد و بیمارانی که در آن طبقات بودند به طور موقت به اتاق های مجاورمنتقل شدند.

افسر کشیک آتش نشانی ادامه داد: در طبقه ای هم که اتاق عمل بود مشکلی ایجاد نشد و تنها مسئله ورود دود به اتاق بود که مشکلی جدی ایجاد نکرد.

پورابراهیم در پایان گفت: من افتخار میکنم به حضور به موقع همکاران و عملکرد خوب آنان و در بررسی که انجام دادیم حریق در لحظات اولیه کنترل شد و نکته مهم اینجاست که در چنین شرایطی اکیپ های ما گروه دومی را هم تشکیل می دهند که همزمان با اطفا حریق شروع به جستجوی حریق می کنند تا از سرایت حریق جلوگیری کنند.
 
شب گذشته در انبار داروی بیمارستان میلاد اصفهان آتش سوزی رخ داده بود که این اتفاق خسارت جانی نداشت و حریق در لحظات اولیه کنترل شد.

انتهای پیام/ی
 


در اتاق عمل بیمارستان مشکلی رخ نداد

برچسب ها: آتش سوزی ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار