وزیر کشور درگذشت آیت الله میراحمد تقوی را تسلیت گفت

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در پیامی درگذشت آیت الله میراحمد تقوی را تسلیت گفت.

وزیر کشور درگذشت آیت الله میراحمد تقوی را تسلیت گفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در پیامی درگذشت آیت الله میراحمد تقوی را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

خبر درگذشت عالم متقی و عارف ربانی حضرت آیت الله آقامیر احمد تقوی که بخش زیادی از عمر پر ثمر خویش را در راه اعتلای اسلام و ارزش های دینی و سر بلندی کشور سپری کردند موجب تالم و تاسف فراوان شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت فقدان آن مبارز دوران ستم شاهی به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی حوزه های علمیه مردم شریف و ولایتمدار استان کهکیلویه و بویراحمد و بیت مکرم و محترم ایشان از درگاه پروردگار قادر متعال برای آن مجاهد برجسته رحمت و علو درجات و همنشینی با اولیا الله و برای بیت معزز و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم."

مراسم خاکسپاری پیکر مطهر عالم ربانی و موسس حوزه علمیه دهدشت فردا جمعه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۷ عصر در شهر دهدشت برگزار می شود.

نماز میت بر پیکر آیت الله میر احمد تقوی در استادیوم آزادی دهدشت برگزار و پیکر این بزرگوار در مدرسه حوزه علمیه دهدشت بخاک سپرده خواهد شد، محل برگزاری مراسم ختم و ترحیم این عالم ربانی در مصلای شهر دهدشت خواهد بود.

انتهای پیام/پ

ارتحال آمیراحمد تقوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.