معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت:بیش از ۷۰۰ تن قیر توسط شهرداری ایلام با هزینه تقریبی ۲ میلیارد تومان مورد استفاده قرار گرفته است.

۷۰۰ تن قیر جهت آسفالت معابر شهر ایلام/ عملیات اجرایی آسفالت زیرگذر رسالتسروری معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام :امسال آسفالت معابر سطح شهر از منابع داخلی شهرداری ایلام در دستور کار قرار گرفته که تا کنون بیش از ۷۰۰ تن قیر توسط شهرداری ایلام با هزینه تقریبی ۲ میلیارد تومان مورد استفاده قرار گرفته است

سروری افزود: میزان آسفالت تولیدی تا به امروز ۱۴ هزار تن بوده و اولویت کاری با معابر اصلی سطح شهر بوده است همچنین همزمان لکه گیری کلیه نقاط سطح شهر بصورت روزانه در حال انجام می باشد.

او اظهار کرد:امسال جهت استفاده بهینه از آسفالت و جهت افزایش راندمان قرارداد یک دستگاه آسفالت تراش و یک دستگاه فینیشر با بخش خصوصی منعقد و اولویت بصورت تراش معابر و بلوارهای اصلی بوده که بسیاری ازین معابر اصلاح گردیده اند.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام عنوان کرد: هم اکنون آسفالت زیرگذر رسالت در دو لایه آستر ( بیندر) و لایه رویه( توپکا) در حال انجام می باشد و پس از اتمام این عملیات، آسفالت و لکه گیری سایر نقاط شهر پس از تامین قیر در دستور کار قرار خواهد داشت.

او ادامه داد:شهرداری ها، حکومت‌های محلی به حساب می‌آیند و عملکرد و فعالیت‌های آن‌ها به توسعه یا توقف رشد اقتصادی شهر‌ها می‌انجامد.

سروری در ادامه یاداور شد:تامین نیاز شهروندان، فراهم کردن خدمات رفاهی ازجمله آسافالت کردن معابر و اساسا زیرساخت‌هایی که توسط شهرداری‌ها پایه گذاری می‌شود، همه و همه نهایتا به پویایی اقتصاد شهر منجر می‌شود، به این صورت که شهرداری‌ها با تامین نیاز‌های روزمره مردم و زمینه سازی جهت توسعه مراکز خدماتی زندگی معیشتی شهروندان را بهبود بخشند و از سوی دیگر شغل‌های مستمر و پایدار ایجاد کنند.

انتهای پیام/با

عملیات اجرایی آسفالت معابر عمومی شهر ایلام 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.