معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

امسال افتتاح سه هزار خانه ورزش روستایی در دستور کار است

سید عبدالحمید احمدی گفت: با افتتاح سه هزار خانه های ورزش در روستاها، تعداد خانه‌های ورزش روستایی کشور به ۶ هزار مرکز می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سفر به گرمسار گفت: امسال افتتاح سه هزار خانه ورزش روستایی در دستور کار است که با افتتاح این مراکز، تعداد خانه‌های ورزش روستایی کشور به ۶ هزار مرکز می‌رسد.

او افزود:امسال برای برنامه توسعه ورزش در روستا برنامه خوشه چین برگزار شد که بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت روستایی در آن شرکت کردند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در اجرای طرح "تابستان با ورزش" تاکنون ۱۰ میلیون نفر در ورزش‌های همگانی شرکت کردند.

سید عبدالحمید احمدی بیان کرد: این وزارتخانه برای توسعه ورزش همگانی، با همکاری مجلس شورای اسلامی اقدامات مناسبی انجام داده که طرح تابستان با ورزش که از تی رماه آغاز شده نمونه‌ای از آنهاست.

او در پایان ابراز داشت: برای توسعه ورزش همگانی طرح‌های ورزشی در قالب المپیاد ها، پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی و دوچرخه سواری هم برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام / م

شرکت ۱۰ میلیون نفر در برنامه تابستان با ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار