نماینده عراقی، آمریکا را عامل بمباران پادگان‌های نیرو‌های مردمی دانست

نماینده پارلمان عراق با اعلام اینکه حضور نیرو‌های آمریکایی در این کشور موجب برقراری امنیت نمی‌شود، ائتلاف تحت سرکردگی واشنگتن را عامل بمباران پادگان‌های نیرو‌های مردمی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حسن سالم، نماینده پارلمان عراق، ائتلاف آمریکایی را مسئول بمباران پادگان‌های نیرو‌های مردمی عراق معرفی کرد.

او در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ائتلاف آمریکا طی سال‌های گذشته به جاسوسی از پادگان‌های نیرو‌های مردمی عراق پرداخت و همین ائتلاف آمریکاست که پادگان‌های این نیرو‌ها از جمله پادگان الصقر را بمباران کرد. این مسئله برای همه ثابت شده و به همین علت است که دولت عراق مخالف پرواز هر نوع هواپیما به ویژه هواپیما‌های نیرو‌های ائتلاف و پهپاد‌های آن‌ها بر فراز عراق است، زیرا به جاسوسی و بمباران این مراکز اقدام می‌کنند.

این نماینده افزود: با ادامه حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق، امنیت و آرامش در عراق برقرار نخواهد شد. از فراکسیون‌های سیاسی می‌خواهیم در تصویب قانون اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق و اعلام اینکه این کشور به این نیرو‌ها نیاز ندارند، شتاب کنند، زیرا نیرو‌های امنیتی عراق قادر به حفاظت از اراضی کشور هستند و این مسئله در میدان عمل و در سرکوب گروه تروریستی داعش به اثبات رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار