دختر برازجانی برگزیده دوسالانه هنر‌های تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز برازجان، در دوسالانه هنر‌های تجسمی «آفرینش» در رشته نقاشی برگزیده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان هفتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی «آفرینش» را در رشته نقاشی معرفی کرد که یکی از آن‌ها نرگس صفدری عضو کانون برازجان است.

نرگس ١٠ سال دارد و مربی او سیده طاهره جعفری است.

هزار و ٢٨٩ اثر نقاشی به دبیرخانه هفتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی «آفرینش» در چهار  گروه سنی ٤-٦سال، ٧-٩ سال، ١٠-١٢ سال و ١٣-١٨ سال فرستاده شده بود که  ١٢ اثر برگزیده شدند، ٢٠ اثر هم شایسته دریافت دیپلم افتخار و ٣٧ اثر شایسته لوح تقدیر معرفی شدند.

هفتمین دوسالانه هنر‌های تجسمی «آفرینش» با شعار «تمرین زندگی» و موضوع «رنگ مهربانی» در رشته‌های مختلف هنری برگزار شد و  دو هزار و ۸۹۶ اثر به این جشنواره فرستاده شد.

علاوه بر شرکت هزار و ٢٨٩ اثر در بخش نقاشی، ۳۷۲ اثر هم  در بخش خوشنویسی، ۴۳۳ اثر در بخش سفال‌گری، ۴۰۲ اثر در بخش عکاسی و ۴۰۰ اثر نیز در بخش هنر‌های بومی و سنتی با هم رقابت کردند.

کانون پرورش‌ فکری‌کودکان‌ونوجوانان، این دوسالانه‌ ملی را با هدف بروز استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان، شناسایی و تشویق اعضای مستعد و ایجاد فضایی برای رشد و پرورش استعدادهای برتر برگزار کرد.

انتهای پیام/ک

معرفی برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.