مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: خانواده زائران قبل اطمینان از برنامه جدید پرواز‌ها برای استقبال ازحجاج به فرودگاه مراجعه نکنند.

سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به ازدحام حجاج در فرودگاه‌های کشور عربستان و ترافیک پروازی و محدودیت فضا‌های پارک هواپیما و به تبع آن تغییر در برنامه پروازی بازگشت حجاج مازندرانی، از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود قبل اطمینان از برنامه جدید پرواز‌ها جهت استقبال از حجاج به فرودگاه مراجعه نکنند.

او افزود: در اولین فرصت پس از دریافت اطلاعیه جدید پروازی از جانب شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ساعت دقیق ورود هواپیما به استحضار مردم خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: خانواده‌های حجاج قبل از مراجعه به فرودگاه برای کسب آخرین اطلاعات پروازی باشماره‌های ۳۳۷۲۳۷۹۱ و ۳۳۷۲۲۵۱۲ و ۳۳۷۱۸۵۰۳ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و فرودگاه بین المللی ساری، تماس بگیرند.

۴ هزار و ۲۴۴ نفر از زائران و خادمان حج، امسال از مازندران در قالب ۳۰ کاروان از ۲۲ تا ۲۹ تیر ماه عازم سرزمین وحی شده بودند.

انتهای پیام/ م

اطمینان از برنامه جدید پرواز‌ها برای استقبال از حجاج مازندرانی

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار