بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ مردادماه ۹۸؛

از بدام افتادن سارق حرفه ای منازل در یزد تا کشف مواد مخدر در خاتم

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه۲۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه۲۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باند‌های وارد کننده موادافیونی، یک دستگاه پژو را در محور‌های مواصلاتی متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک که در پشت صندلی جاساز شده بود را کشف و دو نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر کردند.

کشوری تصریح کرد: قاچاقچیان این محموله موادمخدر را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشتند که توسط پلیس خاتم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان با بیان اینکه متهمان به دادسرا معرفی شدند، گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منازل در  یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان یزد رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نصیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ قائم با انجام اقدامات تخصصی و کار اطلاعلاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۲۰ فقره سرقت منزل اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار