پایان عملیات نوسازی روشنایی تونل شهید همت

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات نوسازی روشنایی تونل شهید همت به اتمام رسیده و می‌توان بهره‌برداری از این پروژه را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در جلسه کنترل پروژه‌های مدیریت بهینه سازی، نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه شهید همت تکمیل کننده حلقه سوم ترافیکی کلانشهر اصفهان است، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود باند فرودگاه، ۳۴۰ متر از این مسیر به صورت تونل احداث شد.

او افزود: تونل شهید همت به عنوان دومین تونل شهری کلانشهر اصفهان و اولین تونل زیرباند فرودگاه به شمار می‌آید.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: عملیات نوسازی روشنایی تونل شهید همت به اتمام رسیده و می‌توان بهره‌برداری از این پروژه را آغاز کرد.

امیری افزود: هدف اصلی نصب یک سیستم روشنایی هوشمند در تونل، جلوگیری از کاهش ناگهانی سطح روشنایی و ایجاد شرایط دید مناسب برای رانندگان است.

او با بیان اینکه تأمین روشنایی مناسب در تونل‌ها زمینه ساز امنیت بیشتر رانندگان است، اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، تأمین روشنایی مناسب در تونل‌ها می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات به ویژه در ورودی و خروجی تونل‌ها داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در طول روز میزان روشنایی در محیط بیرونی بسیار بالاست و لازم است که لوکس نوری تونل در ناحیه ورودی افزایش پیدا کند تا از پدیده حفره سیاه در مقابل دید راننده جلوگیری شود و این مقدار لوکس نوری پس از تطابق چشم راننده به تدریج کاهش می‌یابد.

امیری با اشاره به اینکه پس از جلسات کارشناسی موردنیاز برای تأمین و تکمیل روشنایی شهید همت، عملیات نوسازی روشنایی تونل آغاز شد، تصریح کرد: پروژه تکمیل روشنایی این تونل با به کارگیری تعداد ۴۵۰ عدد پرژکتور فوق کم مصرف ال‌ای دی ۹۰ وات با طراحی سازمان زیباسازی و با نظارت مدیریت بهینه‌سازی و شهرداری منطقه ۶ اجرا شد.


انتهای پیام/م
 

تأمین روشنایی مناسب در تونل‌ها زمینه ساز امنیت بیشتر رانندگان است

برچسب ها: شهرداری ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار