استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دلاوری‌ها و پایداری‌های آزادگان در دوران دفاع مقدس مایه عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری در همایش تجلیل از آزادگان گفت: دلاوری‌ها و پایداری‌های راسخ آزادگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس مایه عزت و آبروی امروز نظام جمهوری اسلامی و برگ زرین بر تاریخ انقلاب است.

او افزود: بسیجیان، رزمندگان و آزادگان و همه کسانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس به جبهه حق علیه باطل رفتند برای پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام اسلام رفتند تا در مقابل دشمنان بایستند.

عباسی به ترس و واهمه دشمن از نظام جمهوری اسلامی در عصر گذشته و حاضر اشاره و اضافه کرد: اسلام دنبال آزادی، عدالت و استقلال بوده و هست و دشمن از این استقلال طلبی مردم ایران هراس دارد.

او اظهار داشت: در زمان ۸ سال دفاع مقدس همه اقشار در کشور برای حفظ نظام به جبهه رفتند و تا همیشه در کشور مردم سرافرازنه و آزادمردانه زندگی کنند.

عباسی افزود: رزمندگان اسلام با الگوگیری از واقعه کربلا و برای تحقق حق کشور به جبهه رفتند و هیچ گونه دنیاطلبی، فرصت طلبی و از حق و عدالت دوری‌ها وسوسه‌هایی دشمنان نتوانست جلوی ایثارگران را برای دفاع از کشور بگیرد.

آیین همایش تجلیل از رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری از ۱۰ آزاده سرافراز که بیشترین مدت اسارت را داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/خ

همایش تجلیل از آزادگان سرافراز چهارمحال و بختیاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار