حرکت خودجوش مردمی برای غدیر

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان گفت: همانگونه که مردم ماه محرم و صفررا گرامی میدارند مراسم‌های عید غدیر را هرچه باشکوه‌تر برگذار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دست افکن دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بنیاد غدیر از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده وآیت الله طباطبایی نمایده مقام معظم رهبری، در اصفهان ریاست بنیاد را به عهده گرفته است.

او با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در دهه ولایت افزود: در سطح شهر ۷۰۰ مسجد فعال داریم که بنیاد غدیر با حضور و مشارکت مردم خود جوش اصفهان، برنامه‌های مختلفی را در اعیاد و مراسم‌های مذهبی از جمله ایستگا‌های صلواتی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی بر پا می‌کند و انتظار می‌روند مردم همانگونه که ماه محرم و صفررا گرامی میدارند مراسم‌های عید غدیر را هرچه باشکوه‌تر برگذار کنند.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان در خصوص نذورات در ایام عید غدیر گفت: در جلساتی که با ستاد‌های مردمی برگزار کردیم حدود نود هزار پرس غذا برای عید غدیر در نظر گرفته شده، همچنین به گفته هیئت امنای مسجد حجتیه واقع در خیابان ۲۴ متری، امسال برنامه اطعام به بیست هزارپرس غذا رسیده است. ۳ شب سخنرانی، مدیحه سرایی، پذیرایی وبرگزاری مسابقات از دیگر اقدامات این مسجد می‌باشد.

حجه الاسلام و المسلمین دست افکن درباره برنامه‌های فرهنگی عید غدیر گفت: برگزاری جشن عمامه گذاری طلاب در شب عید غدیر توسط آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبایی با مدیریت حوزه علمیه انجام می‌گیرد، برپایی جشن ویژه سادات که روز عید غدیر در دفتر آیت الله طباطبایی انجام خواهد گرفت و برگزاری کارگاه‌های غدیر شناسی به منظور شناخت و تبلیغ هرچه بیشتر این عید را، خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی
 


برپایی جشن‌های متنوع غدیریه دراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.