رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

برگزاری بزرگداشت بزرگان عرصه هنر در دستور کار مدیریت شهری

حق شناس گفت: با همکاری مدیریت شهری به دنبال برگزاری حداقل ۲ برنامه بزرگداشت اساتید فرهنگ و هنر در هر ماه هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم بزرگداشت زنده یاد عزت الله انتظامی با تأکید بر احداث خانه موزه استاد انتظامی، اظهار کرد: احداث خانه موزه استاد انتظامی اقدامی بود که امروز حال همه ما را خوب کرد، زیرا پیش‌تر گله‌هایی در این باب وجود داشت و توانستیم با همکاری خانواده انتظامی خانه موزه استاد عزت الله انتظامی را افتتاح کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: عزت الله انتظامی، این مرد بزرگ یک عمر با عزت زیست و معتقدم روح بزرگ استاد انتظامی همواره همراه ماست.

حق شناس با اشاره به ۵۶ اثر هنری استاد عزت الله انتظامی تصریح کرد: استاد عزت الله انتظامی هیچ گاه فراموش نکرد که بچه سنگلج است و این تعلق خاطر به آب، خاک و شهر یکی از ویژگی‌های شاخص آن مرحوم بود.

او ادامه داد: هنرمند شدن و محبوب شدن ریاضت و زحمت و خاک صحنه خوردن می‌خواهد که استاد انتظامی برای برآورده کردن انتظارات مردم ریاضت‌های بسیاری کشید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: مردم ما مردمی قدرشناس هستند و هیچ گاه هنر و زحمت هنرمندان خود را فراموش نخواهند کرد و همواره قدرشناس زحمات استاد انتظامی هستند و ما نیز همواره شرمساریم که چرا تا زمانی که اساتید در قید حیات هستند، به طور شایسته قدر آن‌ها را نمی‌دانیم.


بیشتر بخوانید: تغییر رویکرد مدیریت شهری از ساخت ساز به گسترش فرهنگ و هنر


حق شناس با اشاره به لزوم برقراری رابطه با خانواده عزت الله انتظامی تصریح کرد: خانه موزه استاد انتظامی گامی برای ارتباط دائم شهروندان با خانواده استاد عزت الله انتظامی است تا با فرهنگ و هنر او آشنا شوند.

او با تأکید بر مراسم بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت زنده یاد انتظامی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ماهانه ۲ برنامه را در حوزه فرهنگ و هنر برای اساتید این عرصه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برگزاری حداقل ۲ برنامه بزرگداشت اساتید فرهنگ و هنر در هر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار