درخشش دانش‌ آموزان استان همدان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور

معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان از درخشش دانش آموزان استان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان استان همدان در مسابقات فرهنگی و هنری کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یوسف سعیدی، معاون پرورشی و فرهنگی استان همدان گفت: در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور در بخش پسران، دانش آموزان استان موفق به کسب ۱۰ رتبه کشوری شدند.

او اضافه کرد: ۱۲ نفر از دانش آموزان پسر استان همدان که به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته بودند، در رشته‌های شعر، داستان، سفال، نسخ، مقاله نویسی، تک خوانی و تک نوازی به رقابت پرداختند که حاصل این رقابت‌ها کسب ۴ رتبه اول، ۴ رتبه دوم، ۲ رتبه سوم و ۲ رتبه برگزیده برای استان بود.

سعیدی در ادامه گفت: حسن امین نسب در رشته داستان از کبودراهنگ، محمد سجاد عصاری‌ها در رشته داستان از ناحیه یک همدان، سینا فلاح در رشته مقاله نویسی از اسدآباد و علیرضا معصوم علیشاهی در رشته تکنوازی (سنتور) از نهاوند رتبه اول را کسب کردند.

او بیان کرد: همچنین مهدی رضایی بیدار در رشته شعر از سردرود، محمدرضا کرمی زاده در رشته خوشنویسی-نسخ از ملایر، پارسا دهقان در رشته تکخوانی از ناحیه یک همدان و محمد یاسین شادکام در رشته تکنوازی (گیتار) از همین ناحیه موفق به کسب رتبه دوم شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با بیان این که امیرحسن بکتاش در رشته شعر از ملایر و امیرحسن عمیدی در رشته سفال از لالجین رتبه سوم مسابقات را به دست آوردند، افزود: محمد مهدی کلهری در رشته مقاله نویسی از سردرود و عارف درویشی در رشته مقاله نویسی از ناحیه ۲ همدان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

دانش‌آموزان استان همدان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.