با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی؛

۵ پروژه عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی شوش بهره برداری شد

۵ پروژه عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی شوش با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از ۵ پروژه عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی شوش بهره برداری شدبا حضور صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۵ پروژه عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان در شهرک صنعتی شوش افتتاح شد.

صالحی نیا ابتدا با حضور در شهرک صنعتی شوش تصفیه خانه فاضلاب این شهرک را که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و با استفاده از منابع ملی، استانی و داخلی راه‌اندازی شده افتتاح کرد.

ظرفیت تصفیه خانه افتتاح شده ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز و روش تصفیه فاضلاب در آن UABR (لجن فعال از نوع هوادهی گسترده) است.

همچنین با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ۳ پروژه عمرانی دیگر در شهرک صنعتی شوش به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل احداث خیابان‌های فاز ۲ شهرک صنعتی شوش با اعتبار یک میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان، خیابان سازی و روشنایی ورودی ناحیه صنعتی شاوور با اعتبار یک میلیارد و ۹۹ میلیون تومان و پروژه احداث شبکه پلی اتیلن گاز این ناحیه صنعتی با اعتبار ۶۲۸ میلیون تومان است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی شهرک صنعتی شوش یک واحد تولید کننده زغال از فضولات دامی را که در مساحت ۶ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۷۰ نفر به صورت مستقیم دارد افتتاح کرد.

انتهای پیام/م

رونق اشتغالزایی در شوش با افتتاح پروژه هی عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.