دستگیری شکارچی غیر مجاز درمنطقه کوهستانی آمل

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل از دستگیری یک شکارچی غیر مجاز درمنطقه کوهستانی لهر آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی کشاورزیان رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت:مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل در پی گشت و کنترل از مناطق حوزه استحفاظی منطقه کوهستانی بین لهر و فیس، موفق به دستگیری یک متخلف درفصل ممنوعه شکار به همراه کشف و ضبط یک قبضه سلاح دولول مجاز به همراه ۲ قطعه کبک معمولی شکار شده و ۲ عددفشنگ ساچمه زنی گردیده اند.

او درخصوص مجازات حقوقی این جرم افزود؛ برابر مصوبه شماره ۳۸۰ شورایعالی محیط زیست بهای شکار ۲ قطعه کبک دو میلیون ریال میباشد که درصورت صدور حکم قضایی باید به حساب خزانه دولت واریز نماید.

کشاورزیان درخصوص مجازات کیفری این جرم افزود:با توجه به شکار غیر مجاز صورت گرفته مجازات کیفری متخلف وفق ماده ۱۱ قانون شکار و صید در خصوص این جرم مستوجب تعقیب کیفری از ۹۱ روز تا ۶ ماه حبس و یا جزای نقدی از بیست و دو میلیون و پانصد هزارریال تا چهل و پنج میلیون ریال می‌باشد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل از دوستداران و عاشقان به طبیعت خواست که انتقادات و پیشنهادات و تخلفات محیط زیستی و شکار و صید غیر مجاز رابه اداره محیط زیست شهرستان اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

شکارچی غیر مجاز درمنطقه کوهستانی لهر آمل دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار