تجلیل از تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری

فدراسیون دوچرخه سواری از تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون دوچرخه سواری برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی از حسین ذاکرانی، تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری و همچنین یکی از قهرمانان پیشکسوت این رشته تقدیر کرد.

در این راستا خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: در گذشته کوچکترین قطعات دوچرخه را از سایر کشور‌ها خریداری می‌کردیم. سال گذشته ذاکرانی یکی از قهرمانان سابق دوچرخه سواری با پیشنهاد فدراسیون و علاقه مندی خودش شروع به تولید قطعات دوچرخه کرد.

تجلیل از تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری

او افزود: ذاکرانی با یک ظرافت قطعات را با مشابه قطعات اروپایی حتی با کیفیت بهتر تولید می‌کند. او مهمترین قطعات دوچرخه سواری پیست را تولید کرده است. ما همیشه در قطعات دوچرخه رشته‌ پیست مشکل داشتیم که در این رشته حدود ۳۶ مدال در مسابقات توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید: لیگ دوچرخه سواری بانوان از ۱۰ شهریور ماه آغاز می‌شود


قمری عنوان کرد: در گذشته جزئی‌تر به تولیدات می‌پرداختیم، اما با کیفت پایین تری این کار انجام می‌شد. این تولیدات با کیفیت بیشتری در حال تولید است و می‌تواند دوچرخه‌های ما را سر پا نگه دارد..

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: صحبت کردیم تا بدنه دوچرخه سواری از جنس کربن تولید شود. همچنین قرار است
دستگاه شبیه سازی ارتفاع تولید شود که با وزارتخانه و سازمان فناوری اطلاعات جلسه‌ای داشتیم. دستگاه شبیه ساز ارتفاع یک دستگاه کوچک است که ورزشکار در ارتفاعات بالا از آن استفاه می‌کند. این دستگاه از همه نظر می‌تواند به ما کمک کند. میزان غلظت خون با این دستگاه بالا می‌رود در نتیجه بابد مجوز‌های لازم گرفته شود.


بیشتر بخوانید: پراش: باید روادید ۳ رکابزنمان صادر شود


او افزود: یکی از نیاز‌های اساسی در بخش دوچرخه سواری لباس‌های تخصصی بود که با یکی از شرکت‌ها مذاکره انجام دادیم. تعدادی لباس در اختیار تیم ملی قرار دادند که از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند. امیدوارم که پس از تولیدات داخلی به سمت صادرات برویم که علاوه بر رفع نیاز‌های خود در این راستا درآمد زایی کنیم.

قمری ادامه داد: ذاکرانی توانسته بخش عظیمی از نیاز‌های قطعات ما را رفع کند. او توانسته قطعه ای را تولید کند تا سه سایز اندازه دوچرخه تغییر کند.

حسین ذاکرانی تولید کننده داخلی قطعات دوچرخه سواری اظهار کرد: هزینه‌ این قطعات یک سوم قیمت‌های کشور‌های اروپایی است. این محصولات باید استاندارد جهانی را هم دریافت کند. همچنین تیم ملی یونان درخواست داشته است تا یک ست کامل در اختیار آن‌ها قرار دهیم. برای مسابقات داخلی و آسیایی نیاز به مجوز‌های فدراسیون جهانی نداریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار