آذری: تمام باشگاه‌ها از سازمان لیگ طلب دارند/ ۱۸۵ میلیارد تومان از حق مان وصول نشده است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: ۱۸۵ میلیارد تومان سهم باشگاه‌ها از تبلیغات محیطی وصول نشده و همه آن‌ها از سازمان لیگ طلب دارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری درباره آخرین وضعیت تجهیز ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و اینکه سازمان لیگ اعلام کرده باشگاه ذوب آهن نه تنها از این سازمان طلب ندارد بلکه به آن بدهکار است، بیان کرد: هیچ وقت نگفتم از سازمان لیگ طلب داریم بلکه گفتم عزیزان مان به باشگاه‌ها پول بدهند تا آن‌ها بتوانند ورزشگاه خود را تجهیز کنند، اما آقایان گفتند ذوب آهن طلب ندارد. با این وجود الان می‌گویم ما از سازمان لیگ طلبکار هستیم.

او ادامه داد: در ۴ ،۵ سال اخیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغی حدود ۱۸۵ میلیارد تومان به عنوان نماینده باشگاه‌ها برای تبلیغات محیطی قرارداد امضاء کرده اند. تحقیق کنید تا متوجه شوید از این مبلغ چه مقدار وصول شده و چه مقدار چک‌های مشکوک الوصول است که به حساب فدراسیون و سازمان لیگ نیامده است.


بیشتر بخوانید: حضور هافبک تیم ملی در ذوب آهن تکذیب شد


آذری تصریح کرد: یقین دارم این چک‌ها پاس نشده است. چگونه درآمد‌های باشگاه‌ها از سازمان لیگ لحاظ نمی‌شود و تمام باشگاه‌ها به این سازمان بدهکار هستند خودم عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بوده ام و بار‌ها به بهاروند و سایر مسئولانش گفته ام ایراد کارتان این است درآمد‌هایی که در راه دارید و می‌توانید آن‌ها را به دست آورید به حساب بستانکاری باشگاه‌ها منظور نمی‌کنید و همیشه آن‌ها بدهکار می‌شوند. سازمان لیگ هر پولی به باشگاه‌ها می‌دهد به صورت علی الحساب است و همه را به حساب بدهکارشان منظور می‌کند.


بیشتر بخوانید: افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در دوره نوزدهم با تکرار دیدار پایانی لیگ هجدهم!


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: اگر این چک‌ها از طریق حقوقی وصول شود، مشخص می‌شود باید به هر باشگاه چه پولی تعلق بگیرد. ما برای رساندن ورزشگاه فولادشهر با تمام وجود تلاش می‌کنیم و به احتمال فراوان تا روز بازی با سایپا مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات آذری درباره ورزشگاه فولاد شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار