کد خبر: ۷۰۴۱۰۴۸
گروه : اجتماعی » شهری
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵
رئیس فنی ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران مطرح کرد؛

اصلی گفت: به علت محدودیت بودجه لکه گیری خیابان "کوشا" در حال پیگیری است.

لکه گیری خیابان آرش اصلی رئیس فنی ترافیک  منطقه ۳ تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدام‌های صورت گرفته جهت بهسازی و روکش آسفالت خیابان‌های این منطقه گفت: معابر محدوده منطقه ۳ به صورت دوره‌ای و مستمر بازدید می‌شود و در سال جاری با توجه به محدود بودن بودجه لکه گیری آسفالت معابر را به صورت مکانیزه و در دستور کار خود قرار دادیم.

رئیس فنی ترافیک منطقه ۳ تهران با اشاره به انجام فعالیت روکش معابر به صورت مینیاتوری در منطقه، گفت: انجام روکش معابر به صورت مینیاتوری به این معنا است که ما معابر را ابتدا اولویت‌بندی می‌کنیم و اولویت بندی ما نیز بر اساس میزان خرابی آسفالت معابر است.

اصلی با اشاره به ۹ معبر شناسایی شده جهت ترمیم آسفالت گفت: از ۹ معبر معرفی شده جهت بهسازی،۳ معبر مورد تأیید قرار گرفت که روکش آسفالت و لکه‌گیری نقطه‌ای دو معبر انجام شد و تنها معبر باقی مانده نیز به علت محدودیت بودجه در دستور کار است.


بیشتر بخوانید: اجرای طرح لکه‌گیری آسفالت اتوبان‌های پایتخت از هفته آینده 


رئیس فنی ترافیک منطقه ۳ تهران در پاسخ به این سوال که دو معبر آسفالت شده کدام معابر است؟ گفت: یکی از معابر خیابان مصدق (نفت) از تقاطع خیابان ظفر تا خیابان میرداماد است و معبر دوم خیابان میرداماد حد فاصل خیابان مادر تا پل میرداماد است.

اصلی در پاسخ به این سوال که تنها معبر باقی مانده جهت انجام پروژه لکه‌گیری آسفالت کدام معبر است؟ افزود: تنها معبر باقی مانده خیابان کوشا در منطقه ۳ شهرداری تهران است.

رئیس فنی ترافیک منطقه ۳ تهران در پاسخ به این سوال که پیش‌تر صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفتگویی اعلام کرده بود که بخش از آسفالت رایگان سهمیه شهرداری به اشخاص غیر واگذار می‌شود گفت: به عقیده من این اقدام امکان پذیر نیست زیرا آسفالت معابر به شکل برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود و قبل از تحویل سهمیه معابر از سوی ناظران بخش‌های مختلف کارشناسی می‌شود.

اصلی در توضیح کارشناسان بازدید‌کننده جهت تأیید آسفالت معابر، تصریح کرد: زمانی که ما میزان آسفالت مورد نیاز معابر را اعلام می‌کنیم، ناظر فنی و عمرانی، ناظر مرکز، ناظر ناحیه و معبر و میزان آسفالت مورد نیاز را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت تأیید همان میزان آسفالت تراش خورده و به کار گرفته می‌شود؛ ما بیل به بیل برای آسفالت تحویلی باید جواب پس بدهیم .

قبل‌تر صفا صبوری دیلمی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران اعلام کرده بود که کارخانه های تولید آسفالت شهرداری تهران را دایر کردیم تا آسفالت مورد نیاز لکه گیری معابر پایتخت را با قیمتی پایین تر از بازار آزاد تولید کنیم.

انتهای پیام /

«مینیاتوری» شیوه آسفالت معابر در منطقه ۳ تهران

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر