بدهی به اتحادیه جهانی کشتی دردسر ساز شد/ دبیر: اجازه نمی دهیم خطری کشتی ایران را تهدید کند

بدهی فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی ممکن است باعث عدم حضور کشتی گیران کشورمان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به بدهی ایران به اتحادیه جهانی کشتی و توافقی که بین بهروز نعمتی و البته پیش‌تر حمید بنی تمیم سرپرستان وقت فدراسیون مبنی بر پرداخت اقساطی و نقدی در جریان رقابت‌های مختلف صورت گرفته بود، این اتفاق در مسابقات نوجوانان و جوانان جهان صورت نگرفت و به همین منظور نناد لالوویچ تهدید کرد چنانچه بدهی‌ها طبق توافق پرداخت نشود، اتحادیه جهانی به تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران اجازه حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را نخواهد داد.

گفتنی است بنی تمیم در جریان رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا یک قسط از بدهی های ایران را به صورت نقدی پرداخت کرده بود. همچنین در جریان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا که اواسط تیرماه در کشور قزاقستان برگزار شد نیز مبالغ ۱۸ هزار یورو و ۲ هزار دلار به نماینده اتحادیه جهانی کشتی پرداخت شده است.

مسابقات جهانی کشتی ۲۳ تا ٣١ شهریور در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و مشکل بدهی‌های فدراسیون کشتی ممکن برای گوش شکسته‌ها دردسر ساز شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: با نامه‌نگاری اجازه نخواهیم داد خطری کشتی ایران را تهدید کند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۴ میلیارد تومان به اتحادیه جهانی کشتی بدهکار هستم که اگر این بدهی‌ها را پرداخت نکنیم امکان دارد خطرات جدی کشتی را تهدید کند.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: هر قسط حدود ۲۰ هزار یورو است که باید آن را در سه قسط و یکجا پرداخت کنیم.


بیشتر بخوانید:

نایب قهرمانی ایران در کشتی فرنگی جوانان جهان

باوفا: فرنگی کاران در پنج وزن نخست مزد زحمات خود را گرفتند/ شرایط را برای قهرمانی روس‌ها هموار کردند

اظهارات طلایی‌های ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان


انتهای پیام/

بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار