وزارت خارجه افغانستان:

ربط دادن تنش های کشمیر به روند صلح افغانستان، نشان دهنده سوء نیت به برقراری صلح است

وزارت امور خارجه افغانستان، سخنان سفیر پاکستان در آمریکا مبنی بر تاثیر گذاری تنش ها در کشمیر بر روند صلح در افغانستان را غیر مسئولانه خواند.

ربط دادن تنش های کشمیر به روند صلح افغانستان، نشان دهنده سوء نیت به برقراری صلح استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه افغانستان، سخنان سفیر پاکستان در آمریکا مبنی بر تاثیر گذاری تنش ها در کشمیر بر روند صلح در افغانستان را غیر مسئولانه خواند.

در بیانیه وزارت خارجه افغانستان آمده است: ربط دادن تنش ها در کشمیر به روند صلح افغانستان، نشان دهنده سوء نیت نسبت به برقراری صلح در افغانستان است.

این بیانیه افزوده است: افغانستان با تاکید بر حسن همجواری و حل چالش های منطقه‌ای از راه های گفتگو، خواستار صداقت پاکستان در عمل به تعهداتش برای کمک به روند صلح در افغانستان می باشد.

گفتنی است که در پی بحران در کشمیر، اسد مجید خان سفیر پاکستان در آمریکا گفته بود: هند ۲۵ هزار نظامی خود را در کشمیر مستقر کرده است و این وضعیت بر روند صلح افغانستان صدمه می زند. پاکستان احتمالا سربازان و قوای نظامی خود را از مرزهای افغانستان به مرزهای کشمیر انتقال خواهد داد. جا به جایی نیروها اوضاع را پیچیده تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار