رییس اداره امور رویداد‌های فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ "روایت غدیر" در پارک مسجد علی خوراسگان خبر داد.

سید ابراهیم حسینی رییس اداره امور رویداد‌های فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از عید قربان تا غدیر علاوه بر برگزاری جشن‌های بزرگ به کمک برنامه‌های گروه‌های مردم نهاد و هیات‌های مذهبی رفته تا وسعت برنامه و پوشش مخاطب آن بیشتر و با کیفیت‌تر برگزار شود.

او با اشاره به اینکه مبلغ اصلی غدیر، مردم هستند و جامعه به مسیری سوق داده شود که همه باید مُبلغ خوبی‌ها باشند ادامه داد: هر سال این جشن کوچک و محلی برگزار می‌شد که امسال با کمک سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به صورت منطقه‌ای در پارک مسجد علی خوراسگان برگزار می‌شود تا اتفاق بزرگ‌تری رقم بخورد.

رییس اداره امور رویداد‌های فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه سه شنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار و برنامه‌هایی شاد شامل گروه موسیقی و استند آپ در این جشن اجرا می‌شود.

حسینی تاکید کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای اینکه برای این نوع تبلیغ، مردم دسترسی بیشتری داشته باشند و از جریان مکتبی و انقلابی حمایت کنند از گروه‌های مردم نهاد و هیات‌های مذهبی از قربان تا غدیر حمایت کرده است.

انتهای پیام/ی
 


جشن بزرگ روایت غدیر در خوراسگان

برچسب ها: عید غدیر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار