در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری دیدارهای مردمی روسای پایگاه‌های پلیس آگاهی فاتب در روزهای سه شنبه‌

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ابتدای سال ابلاغیه‌ تشکیل جلسه در پایگاه‎ها با حضور مردم در روز‌های سه شنبه صادر شده است.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت سامانه ۱۹۷ در حوزه پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: سامانه ۱۹۷ ابتکاری بسیار مناسبی است که توسط ناجا فعال شده و با توجه به مرور زمان و ایجاد تغییرات در شاکله آن این سامانه در حال انجام اقدامات مربوط به خود است.

او گفت: اصل بر این است تا مردم به صورت حضوری و چهره به چهره به مسئولان عالی رتبه پلیس دسترسی داشته باشند تا بتوانند مشکلات خود را با برقراری ارتباط با روسای پلیس به صورت مستقیم پیگیری کنند.

سردار لطفی با اشاره به برگزاری ماهانه دیدار‌های مردمی با روسای تخصصی پلیس پایتخت، تصریح کرد: برای آنکه مردم در جریان برگزاری این دیدار‌ها قرار بگیرند از یک هفته تا ده روز قبل از برگزاری نشست‌ها اطلاع رسانی‌ها در این باره اعلام همگانی خواهد شد تا مردم در جریان این موضوع قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید: طرح ملاقات مردمی پلیس به پیگیری سریع مطالبات مردم کمک کرده است


وی افزود: درب ساختمان پلیس آگاهی تهران به روی مردم باز است و با مراجعه به مراکز ما با اعلام گزارش‌ها، مشکلاتشان را بررسی و پیگیری کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: عمده مطالبه مردم از پلیس آگاهی انتظار پیگیری موارد مرتبط با سرقت خودرو و منزل است.

سردار لطفی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال ابلاغیه‌ای مبنی بر تشکیل جلسه حضوری همکارانم در پایگاه‎ها با مردم در روز‌های سه شنبه هر هفته صادر شد تا روسای پایگاه‌ها بعد از ملاقات حضوری با شهروندان پاسخگو و پیگیر مشکلات آن‌ها باشند.

انتهای پیام/

عمده مطالبه مردم از پلیس پیگیری سرقت خودرو و منزل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار