آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان

ثبت نام از پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان این مدارس آغاز شده است و تا ۵ شهریور ادامه دارد.

علیرضا شجاعی پور افزود: فهرست پذیرفته‌شدگان پایه دهم برای معاونان آموزشی اداره ها در سراسر استان ارسال‌ شده است.

او ادامه داد: دانش آموزان پذیرفته شده این مدارس باید در هنگام ثبت‌نام مستندات مربوط به سهمیه شاهد، سهمیه روستایی و سایر مدارک لازم را به همراه داشته باشند.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس گفت: با توجه به تأثیر ۵۰ درصدی معدل نوبت دوم پایه نهم در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، لازم است مطابقت معدل نوبت دوم دانش آموزان پذیرفته‌شده مندرج در کارنامه صورت گیرد.

شجاعی پور اظهار داشت: معدل نوبت اول پایه نهم دانش آموزان پذیرفته‌شده نباید کمتر از ۱۷ باشد و دانش‌آموز باید قبولی خردادماه ۹۸ باشد.

او بیان کرد: ثبت‌نام در دوره متوسطه نظری این مدارس تنها بر اساس رشته‌ای که دانش‌آموز پذیرفته‌شده امکان‌پذیر است و ثبت‌نام از دانش آموزان پذیرفته‌شده در هریک از شاخه‌ها و رشته‌ها، منوط به کسب شرایط شاخه رشته در نمون برگ هدایت تحصیلی است.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس یادآور شد: ثبت‌نام هنرجویان در شاخه فنی و حرفه‌ای نیز بر اساس ظرفیت و علاقه هنرجویان انجام می‌شود و درصورتی‌که تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت باشد از نمرات تراز در فهرست ارسالی استفاده می‌شود.
انتهای پیام/م

ثبت نام آزمون استعداد‌های درخشان در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.