بارون نجف دنیای منه / مولودی‌خوانی زیبای حاج محمدرضا طاهری و حاج محمود کریمی به مناسبت عید غدیر +فیلم

مولودی‌‎خوانی بسیار زیبای حاج محمدرضا طاهری و حاج محمود کریمی با عنوان "بارون نجف دنیای منه" را مشاهده می‌کنید.

بارون نجف دنیای منه / مولودی زیبای حاج محمدرضا طاهری و حاج محمود کریمی به مناسبت عید غدیر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز هجدهمین روز از ماه ذی‌الحجه و مصادف با واقعه مهم و تاریخی غدیرخم است؛ در سال دهم هجری قمری بود که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در مسیر بازگشت از حجة‌الوداع و در محلی به نام غدیرخم، حضرت امام علی(ع) را بنا به امر خداوند متعال، وصی پس از خود قرار دادند و این‌چنین فرمودند که " من کنت مولاه فهذا علی مولاه".

در ادامه به مناسبت فرا رسیدن سالروز عید سعید غدیرخم، ویدئویی از مولودی‌‎خوانی بسیار زیبای حاج محمدرضا طاهری و حاج محمود کریمی با عنوان "بارون نجف دنیای منه" را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: عید غدیر ، مولودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸
درود و خداقوت دلاور مردان مرد امت اسلامی واحده حزب الله رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص متحد و یکپارچه مقتدر و قدرتمند باشکوه و با عظمت خردمندان با بصیرت عدالت گستر مداحی و مولود خوانی انقلابی دم همگیتون گرم ناز نفس همتون سلامت باشید انشاءالله همیشه با شور علوی ع بخوانید و لرزه بر اندام دشمنان اسلام و مسلمین می افکنید با صوت رسای با حیبت علویتان و شور و شعور علوی ع را در امت اسلامی متحد و یکپارچه حزب الله بر می خیزانید اجرتان با صاحب حوض کوثر در جنت . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا علی ع لبیک یا رسول الله ص .