حمایت یک دموکرات دیگر از طرح استیضاح ترامپ

«بن رای لوجان» از قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان اعلام کرد از بررسی طرح استیضاح دونالد ترامپ حمایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی آمریکایی پولیتیکو، تلاش‌ها برای برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه افزایش یافت و «بن رای لوجان» از قانونگذاران دموکرات مجلس نمایندگان اعلام کرد از بررسی طرح استیضاح ترامپ حمایت می‌کند.

پولیتیکو نوشت: لوجان یکی از متحدان نزدیک نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکاست. این نماینده دموکرات از ایالت نیو مکزیکو اکنون دستیار پلوسی است و سال آینده برای تصدی یک کرسی خالی سنا در ایالت محل سکونتش تلاش خواهد کرد.

لوجان روز دوشنبه با استناد به یافته‌های رابرت مولر، بازپرس ویژه پرونده تبانی تیم ترامپ با روسیه در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ گفت: "من از بررسی طرح استیضاح که همچنان حقایقی را برای مردم آمریکا فاش می‌کند و برای وادار کردن رئیس جمهور به پاسخگویی، حمایت می‌کنم. آنچه مشخص است این است که رئیس جمهور ترامپ به مسئولیت خود در خصوص دفاع از مردم عمل نمی‌کند و منافع شخصی و سیاسی خود را به منافع مردم آمریکا ترجیح می‌دهد."

لوجان تصمیم دارد سال آینده مجلس نمایندگان را ترک کند، ولی تصمیم وی مبنی بر حمایت از استیضاح ترامپ با توجه به تعداد فزاینده دموکرات‌های طرفدار استیضاح ترامپ حائز اهمیت است.

لوجان افزود: انفعال رئیس جمهور ترامپ، انتخابات، امنیت ملی و دموکراسی ما را به خطر می‌اندازد. ترامپ به هشدار‌ها مبنی بر اینکه وی دموکراسی را به خطر می‌اندازد، اعتنا نکرده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار