غدیر نشان داد اسلام سیاسی است

عید غدیر روز جشن قدرت سیاسی اسلام است.

غدیر نشان داد اسلام سیاسی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، امام جمعه لنگرود، در جمع کارکنان اوقاف گیلان گفت: عید غدیر روز جشن قدرت سیاسی اسلام است.

او، در مراسم گرامیداشت عید غدیر که در نمازخانه اداره کل اوقاف گیلان برگزار شد، افزود: صحبت کردن از شخصیت بی بدیل حضرت علی (علیه السلام) کار سختی است.

امام جمعه لنگرود، در ادامه با بیان اینکه به فرهنگ غدیر نیاز داریم گفت: تجلیل و ترویج فرهنگ غدیر نیازمند یک بازخوانی و نهضت دوباره است.

حجت السلام سلیمانی، با اشاره به عظمت روز غدیر، افزود: روزی بالاتر از غدیر نیامده است.

او، عظمت اعمال روز غدیر را بیانگر عظمت این روز بزرگ دانست و گفت: در روایات آمده که کسی که روز عید غدیر را روزه بگیرد به اندازه عمر دنیا روزه گرفته است.

امام جمعه لنگرود افزود: امام صادق (علیه السلام) درباره عظمت ثواب اطعام در روز غدیر فرموده‌اند، غذا دادن به یک نفر در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است.

حجت الاسلام سلیمانی گفت: حضرت علی (علیه السلام) همواره به دنبال تحکیم حکومت اسلام بود.

او افزود: عید غدیر به جای اینکه روز غربت ولایت حضرت علی (علیه السلام) باشد بیشتر روز غربت ولایت پیامبر اکرم (صلی الله) است.
امام جمعه لنگرود گفت: ولایت پیامبر اکرم (صلی الله) زمین نمی‌ماند ولایت حضرت علی (علیه السلام) هم بر زمین نمی‌ماند.

حجت الاسلام سلیمانی، روز عید غدیر را روز جشن قدرت سیاسی اسلام خواند و اظهار داشت: غدیر نشان داد اسلام سیاسی است.

او، با بیان اینکه غدیر روز جشن تطهیر قدرت است، گفت: دنیا باید بداند اگر جمهوری اسلامی صادر شد به مدد تفکر غدیر بوده و تفکر و گفتمان مقاومت ثابت کرد دی ان‌ای بچه‌های شیعه، دی ان‌ای امیر المومنین (علیه السلام) است.

امام جمعه لنگرود گفت: عظمت و آثار غدیر باعث شده تا دشمنان اسلام برای از بین بردن تفکر شیعی، نظام خصوصی بسازند و به جان مردم بیافتتد.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی، با اشاره به پیام رهبر انقلاب به حج امسال که فرمودند، برائت از مشرکین برائت از جبهه‌ی شرک و کفر مستکبران و در رأس آن آمریکا، به معنی برائت از مظلوم‌کشی و جنگ‌افروزی است؛ به معنی محکوم کردن کانون‌های تروریسم از قبیل داعش و بلک‌واتر آمریکایی است، تصریح کرد: گروهک خصوصی و تروریستی بلک واتر تنها در عراق ۱۹۵ بار عملیات تروریستی مرتکب شده است.

مدیحه سرایی سید کاظم موسوی، از مداحان برجسته رشت پایان بخش این مراسم معنوی بوده است.

انتهای پیام/آ

غدیر روز جشن تطهیر قدرت

برچسب ها: عید غدیر ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.