ابراهیم الدیلمی: سفیر انگلیس در دولت مستعفی یمن به آلزایمر مبتلا شده است

سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در توئیتر نوشت آرون به سبب طولانی شدن حضورش در خارج از یمن به آلزایمر سیاسی مبتلا شده و بسیاری از اصول دیپلماتیک را فراموش کرده است.

ابراهیم الدیلمی: سفیر انگلیس در دولت مستعفی یمن به آلزایمر مبتلا شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در توئیتر نوشت سفیر انگلیس در دولت مستعفی یمن به سبب حضور نداشتن در یمن برای مدتی طولانی به آلزایمر سیاسی مبتلا شده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، ابراهیم الدیلمی گفت: ملت یمن انقلاب بیست و یکم سپتامبر را به راه انداخت تا برای همیشه از شر قیمومیت رها شود.

وی در خصوص اظهارات سفیر انگلیس در دولت هتل‌ها (دولت وابسته به رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن) درباره تعیین الدیلمی به عنوان سفیر یمن در ایران گفت: این اظهارات نشان می‌دهد پیش از آنکه سفرای یمنی استوارنامه‌های خود را به کشور‌های تعیین شده ارائه کنند، آمریکایی‌ها و سعودی‌ها از آن‌ها بهره می‌گرفتند.

الدیلمی افزود به نظر می‌رسد که آرون به سبب طولانی شدن حضورش در خارج از یمن به آلزایمر سیاسی مبتلا شده و بسیاری از اصول و عرف‌های سیاسی و فعالیت دیپلماتیک را فراموش کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار