اجرای نمایش های میدانی برای کودکان مناطق سیل زده گلستان / برنامه ها تا 20 شهریور ادامه دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از اجرای نمایش های میدانی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده استان خبر داد.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، با اعلام ابن خبر گفت: برای کودکان مناطق سیل زده استان ۶ طرح تهیه و تصویب شد که در قالب این طرح‌ها ۲۴ نمایش میدانی در شهرستان‌های گمیشان، آق‌قلا و گنبدکاووس اغاز شد و تا ۲۰ شهریور این برنامه‌ها ادامه خواهدداشت.


محبوبه رجب نسب با بیان اینکه مهم‌ترین هدف کانون کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان است افزود: همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون، کتابخوان کردن کودکان و نوجوانان است و در این زمینه برنامه‌های مختلفی نیز در دست اجرا قرار دارد.


رجب نسب  در ادامه سخنان از اجرای طرح های آشنایی کودکان و نوجوانان با مهارت های کارآفرینی خبر داد و گفت:  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرفیتی با عنوان باشگاه کارآفرینان نوجوان دارد که قرار شده با همکاری در قالب این باشگاه، تور‌های کارآفرینی، دوره‌های ایده‌های خلاق، بازدید از صنایع و محصولات تولیدی استان برای کودکان و نوجوانان برگزار کنیم.


او از برگزاری دوره ایده اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای هم خبر داد و گفت: این طرح به ستاد ارسال شده است و منتظر تأیید آن هستیم تا پس از آن فراخوان را منتشر کنیم.


انتهای پیام / فا

شروع برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان مناطق سیل زده گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.