سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به زودی بسته راهنمای عمل در قالب «انتظارات از مدرسه» به واحد‌های آموزشی ابلاغ خواهد شد.

بسته انتظارات از مدرسه به واحدهای آموزشی بوشهر ابلاغ می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  غلامحسین حسینی در نشست آموزشی-توجیهی تهیه و ابلاغ بسته انتظارات از مدارس مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین گفت: برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان در فرایند  یک ماهه ویرایش، جمع بندی و تدوین و به وزارت متبوع ارسال شد.

او افزود: سند تحول بنیادین تنها سند علمی کشور است که تاکید همه ارکان نظام را داراست و در آموزش و پرورش لازم الاجراست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: سند تحول بنیادین اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در امسال است.

حسینی به ۱۹۶ برنامه تدوین شده در آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: همه برنامه‌های اجرایی استان مبتنی بر اهداف سند تحول بنیادین و برنامه وزارت در سال ۹۸ تنظیم خواهد شد که در همین زمینه به زودی یک بسته راهنمای عمل در قالب «انتظارات از مدرسه» به واحد‌های آموزشی ابلاغ خواهد شد.

او عنوان کرد: مناطق آموزشی همه برنامه‌ها را به صورت تجمیعی و دوره‌ای به مدارس خواهند فرستاد و هیچ برنامه‌ای نباید به صورت معاونتی و تفکیکی به مدارس ابلاغ شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه باید به همه ابعاد رشدی دانش آموزان در دوره‌های مختلف توجه شود، گفت:  مدرسه محوری از تاکیدات اصلی سند تحول بنیادین است و تنظیم برنامه باید در این زمینه صورت گیرد.

حسینی بیان کرد: اجرایی کردن سند و گرفتن بازخورد‌های آن به منظور اجرای مطلوب برنامه عملیاتی و سند تحول بنیادین مورد توجه روسای آموزش و پرورش مناطق استان باشد.

انتهای پیام/ک

سند تحول بنیادین اولویت آموزش و پرورش بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.