ساخت فیلم مشترک ایران و صربستان

سینماگر صربستانی گفت: در جشنواره بین‌المللی فیلم آلمان، قرارداد تولید مشترک بین ایران و صربستان بسته شد، این قرارداد با توجه به استانداردهای هر دو کشور تنظیم و به امضا رسیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میرولیوب وکویچ سینماگر صربستانی در اولین نشست بخش بین الملل جشنواره فیلم‌های کودکان ونوجوانان در اصفهان گفت: در جشنواره بین‌المللی فیلم آلمان، قرارداد تولید مشترک بین ایران و صربستان بسته شد، این قرارداد با توجه به استاندارد‌های هر دو کشور تنظیم و به امضا رسیده است.

میرولیوب وکویچ افزود: صربستان با بنیاد سینمایی فارابی هم قرارداد همکاری امضا کرده و استاندارد‌های اخلاقی و محیطی دو کشور در این قرارداد لحاظ شده است.

وی گفت: تهران، شیراز و تبریز سه شهری بودند که برای تولید این آثار انتخاب شدند و باعث افتخار من است که دو بار عباس کیارستمی را ملاقات کرده‌ام.

میرولیوب وکویچ ادامه داد: بخش بین‌الملل بنیاد سینمای فارابی برای به نتیجه رسیدن روند این قرارداد گفتگو‌های زیادی داشته است و درنهایت قرار شد ۶ طرح که ۳ طرح مربوط به ایران و سه طرح مربوط به صربستان است، بررسی و یک اثر که در حوزه سینمای کودک و نوجوان است، برای تولید انتخاب شود.


انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان ونوجوانان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.