بیش از ۸۸ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۸ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فریبرز کرمی  با اشاره به توزیع  ۸۸ هزار و ۸۲۴ حلقه لاستیک میان ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه طی ۶۹ مرحله گفت:  ۱۸ هزار و ۷۶۲حلقه لاستیک در سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴ در مرحله شهرستانی نیز ۸۰۶ حلقه لاستیک در این سایز و در سایز ۷۰۰ -۱۶ نیز ۲۴۷۰ حلقه لاستیک در مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی ۲۲۲ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان شده است.

این مسئول گفت: یک هزار و ۹۸۶ حلقه لاستیک در سایز ۷۵۰-۱۶  ،  ۱۴۸۴ حلقه لاستیک در سایز ۸۲۵-۱۶ ، ۲۱۲ حلقه لاستیک در سایز ۲۳۵*۱۷۵،  ۲۲۴ حلقه لاستیک  در سایز ۱۱۰۰-۲۰ ، ۶۹۴ حلقه لاستیک  در سایز ۱۲۰۰ -۲۰،  ۴۴ حلقه لاستیک در سایز ۱۳*۲۲۵ ؛ در سایز ۱۲۰۰-۲۴ نیز ۲۴ هزار و ۹۹۵ حلقه لاستیک توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ بیش از ۲۶ هزار حلقه لاستیک طی همه مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۶۷۲ حلقه لاستیک توزیع شده بیان کرد: ۱۱ هزار و ۴۳۱ حلقه لاستیک نیز در سایز ۳۸۵/۶۵/۲۲/۵ طی مراحل توزیع و در مرحله شهرستانی هم ۲۱۶ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل شده است.

انتهای  پیام/ز

 

توزیع لاستیک با نرخ دولتی در ناوگان حمل و نقل عمومی 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار