درخشش ۹ دانش‌آموز خراسان شمالی در جشنواره فرهنگی‌هنری کشور

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: ۹ دانش‌آموز پسر استان در جشنواره فرهنگی‌هنری دانش‌آموزان کشور عنوان برگزیده را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمد اکرامی‌فر سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور، هفته پیش در تهران برگزار شد که ۲۶ نفر از دانش‌آموزان اعزامی خراسان شمالی در آن حائز رتبه‌های اول تا سوم و ۹ نفر نیز به عنوان برگزیده کشوری انتخاب شدند.

اکرامی فر افزود: ۳۶ دانش آموز پسر از این استان به این مسابقات اعزام شده بودند.

او اظهار کرد: در این جشنواره سیاوش خورسندی مقام اول تک خوانی گروه سرود را کسب کرد و گروه سرود محلی شیروان مقام سوم را به خود اختصاص داد، همچنین علی عضدی و شاهین نودهی مقام اول در بخش بازی‌های رایانه‌ای را از آن خود کردند.

اکرامی فر اظهار گفت: احمد پسندیده صحرانورد مقام اول در رشته گلیم بافی، عرفان شاهدجو مقام اول در رشته نوازندگی قوشمه، علی کاملی مقام دوم در رشته شعر و مهدی طیوری مقام دوم در رشته طراحی جلد را کسب کردند.

او افزود: سجاد نوروزیان مقام سوم رشته طراحی با زغال، دانیال رضاپور مقام سوم رشته طراحی آرم، امیرحسین لزگی مقام سوم در رشته فیلم کوتاه و مهرداد قاسمی مقام سوم در رشته فیلم کوتاه داستانی را به خود اختصاص دادند.

او خاطرنشان کرد: امیرحسین قاضی زاده در رشته تک نوازی تنبک، رضا رفیق در رشته وبلاگ نویسی، محمدرضا خالق زاده در رشته وبلاگ نویسی، فرزین برات پور در رشته داستان نویسی، محمد زیرآبادی در رشته داستان نویسی، علی شیرین در رشته داستان نویسی، سیدمحسن اصغری در رشته طراحی پوستر، مهدی مکاری در رشته فیلم کوتاه پویانمایی، یوسف گریوانی در رشته هنر‌های نمایشی و محمد محمدی در رشته تک نوازی دوتار برگزیده کشوری شدند.

۱۶۵ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب مدرسه زیر نظر ۱۴ هزار معلم تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

درخشش ۹ دانش‌آموز خراسان شمالی در جشنواره فرهنگی‌هنری کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.