خط خوردن برخی فرنگی کاران از تیم ملی و اعتراض به تصمیم محمد بنا

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی با اعتراض برخی فرنگی کاران همراه بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هنوز به صورت رسمی لیست نهایی ملی پوشان فرنگی کار برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان از سوی محمد بنا اعلام نشده، اما برخی از کشتی گیران که متوجه شدند جایی در تیم اعزامی به قزاقستان ندارند نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

سامان عبدولی در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم، حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن ۹۷ کیلوگرم فرنگی کارانی هستند که محمد بنا روی نام آن‌ها قلم کشیده است و آن‌ها نیز هر کدام به نوعی نسبت این اتفاق اعتراضاتی داشتند و اردوی تیم ملی را ترک کردند.


بیشتر بخوانید:معرفی آزادکاران روس در رقابت‌های جهانی


گفتنی است ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی قزاقستان نهایی شده است و حتی اسامی نفرات به فدراسیون کشتی جهت اقدامات اعزام نیز اعلام شده، اما کادر فنی با توجه به زمان باقی مانده تا این مسابقات ترجیح داده در روز‌های آتی مسافران قزاقستان را معرفی کند.

بنابراین گزارش قرار است محمد بنا در وزن ۵۵ کیلو گرم: پویا ناصرپور، ۶۰ کیلو گرم: اسماعیل نجاتی، ۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی، وزن ۶۷ کیلوگرم: حامد تاب، وزن ۷۲ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد، وزن ۷۷ کیلوگرم: محمد علی گرایی، وزن ۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی، وزن ۸۷کیلوگرم: رامین طاهری، وزن ۹۷ کیلوگرم: محمد مهدی ساروی و وزن ۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی را در قزافستان به میدان بفرستد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:گرایی: لیگ از نظرمالی برای کشتی گیران مطلوب است/ امسال در رقابت‌های لیگ به میدان می‌روم


انتهای پیام/

آخرین خبر از تیم ملی کشتی فرنگی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار